Dünyaya gözlerimi bedensel engelli olarak açtım yetmiyormuş gibi cahil bir ailemle yaşıyorum baba desen ayrı dert anne desen.. Yani hiç bir konuda şanslı değilim öyle mutsuzum ki kardeşlerimi bile kıskanıyorum özgür olmalarını canı istediği zaman dışarı çıkıyorlar arkadaşlarıyla buluşuyorlar kafa dağıtıyorlar. Ben ise en fazla aylık çıkıyorum oda annemle Cehennem gibi hayatım var sabah uyanıyorum gökyüzünde ki parlaklığı görünce kalbim sıkışıyor Bazı engellilere bakıyorum da ne kadar şanslılar. Benim engellim galiba ailemle hep onların yüzünden mutsuzum ayağa kalkamadım iyileşemedim. Kendime kıyamıyorum da balkona bakıyorum asagıya ama yok işte cesaret yok…. Yaş olmuş 26 insanın güzel anıları olmaması ne kötü bir şeymiş meğer. Küçücük şeylere bile mutlu olacak bir insanım ben
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer