Hiç '' kötü gülen '' birini gördünüz mü?

Hayatta her şeyi anlarım. Biri elinde olmadan farklı refleksler verebilir, biri sakar olabilir, biri antipatik olabilir elinde olmadan yaptığı hareketlerle. Ama son dönemde ben bu kadar irite edici, bu kadar rezil ve iyi niyetten yoksun bir jest, mimik ve gülüş şekli görmedim.
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Karşısında bir vaiz var, ona saygı duymadığı gibi, kendince bir de dalga geçiyor kadınlarla. Bir insan kötü gülebilir mi? Valla son derece irite oldum ben...

Oysa, belki bazılarınız garipseyebilir ama gülmek de bir adap gerektirir. Bazı hanımlar görüyorum gülerken ağzını çok nahif bir şekilde kapatıyorlar. Erkekleri görüyorum bazen, yere bakıyor yahut abartmamaya çalışıyorlar toplum içinde. Bu bir edep, adap ve görgü timsalidir ve alınan aile terbiyesinden ileri gelir.
Hiç '' kötü gülen '' birini gördünüz mü?
Cevapla