Hayatta her şeyi anlarım. Biri elinde olmadan farklı refleksler verebilir, biri sakar olabilir, biri antipatik olabilir elinde olmadan yaptığı hareketlerle. Ama son dönemde ben bu kadar irite edici, bu kadar rezil ve iyi niyetten yoksun bir jest, mimik ve gülüş şekli görmedim.
Karşısında bir vaiz var, ona saygı duymadığı gibi, kendince bir de dalga geçiyor kadınlarla. Bir insan kötü gülebilir mi? Valla son derece irite oldum ben...
Oysa, belki bazılarınız garipseyebilir ama gülmek de bir adap gerektirir. Bazı hanımlar görüyorum gülerken ağzını çok nahif bir şekilde kapatıyorlar. Erkekleri görüyorum bazen, yere bakıyor yahut abartmamaya çalışıyorlar toplum içinde. Bu bir edep, adap ve görgü timsalidir ve alınan aile terbiyesinden ileri gelir.
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Karşısında bir vaiz var, ona saygı duymadığı gibi, kendince bir de dalga geçiyor kadınlarla. Bir insan kötü gülebilir mi? Valla son derece irite oldum ben...
Oysa, belki bazılarınız garipseyebilir ama gülmek de bir adap gerektirir. Bazı hanımlar görüyorum gülerken ağzını çok nahif bir şekilde kapatıyorlar. Erkekleri görüyorum bazen, yere bakıyor yahut abartmamaya çalışıyorlar toplum içinde. Bu bir edep, adap ve görgü timsalidir ve alınan aile terbiyesinden ileri gelir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer