Hiç birilerinin arkasından sallayıp, yüzüne karşı güldünüz mü?

Hiç birilerinin arkasından sallayıp, yüzüne karşı güldünüz mü?

Normalde çok umurumda olmaz site içi kaoslar, ilişkiler vs. Lakin bu durum çok farklı geldi bana. Bir kaç kadının arkasından atıp tutan. Onu s@lklıka ve bir çok ahlaksız kınamayla ithaf eden bir zat şimdi o kadınların yaltakçısı olmuş durumda. Az çizginiz olsun, biraz kendinize yakışan duruşunuz olsun mk. Bu kadar ezik olmayın kadınlar karşısında. Yazık birde sağda solda asarım, keserim nidalarında bulunursunuz. Neyse sakinimmm ://

Hiç birilerinin arkasından sallayıp, yüzüne karşı güldünüz mü?
Cevapla