
Etme çoluk çocukla muhabbet küstürürsün, silme mabadını cam kırığı ile kestirirsin. 😂

Etme çoluk çocukla muhabbet küstürürsün, silme mabadını cam kırığı ile kestirirsin. 😂
Evet o kadar çok oldu ki sayılarını bile unuttum.. çoğunun haberi bile yoktur bilmediğimi sanıyorlar ama bu tür insanları hayatımda hiç bir zaman affetmem.. ve hayatımda yerleri dahi olmaz bu tür kişilerin.
Sana bile yaptılarsa barış herkes yaparlar.
Bu sözü geçen gün bende paylaşsam mı diye düşündüm sonra vazgeçtim bi ara düşündüm yani 😅
Yüzüme gülüp arkamdan konuşanlar çok yıllar önce oldu. Benim hiç umrumda değil, ama öyle insanlari hayatından çıkarıyorum, benim işim bile olmaz.
Senden önce davranmışım 🤣
En iyisini yapmışsın. Arkandan iş çeviriyorlar.
Ohoo kaç kez. En sonunda ben bundan sonra insan sevmiyorum diye duyurdum herkese ve ona göre davrandım.
Bahsettiğim ortam iş ortamım.
Herkes diyduysa yapanda duydu yani.
Rica ederim 🌹😊
Evet hemde kaç kez yakaladım..
Şeytanlar ya
Aynen işleri güçleri yok arkamdan konuşuyorlar.. Cesaretin varsa geç karşıma bakalım..
O cesaret yoktur 😄
Aynen öyle.. 😅 Yoksa ben ağzının payını veririm.. 😂
Kesinlikle hiç şüphem yok ondan 🤣
Dimi ama.. 😂😂
Teşekkür ederim..
Rica ederim 🌹😊
Cevap
13Cevap
Ohoo, yakaladım çok, yakaladığımdan haberi olmayanlar var bir de haberi olanlar :D
Vay onların haline. Acımadım ama onlara 😂
Bir şey yapmıyorum ki, kendilerinden utanmaları kâfi. Arkamdan konuştuktan sonra yüzüme gülerken ben onların ne halt olduklarını biliyorum, ezik karakterli insanları oldum olası sevmem, hayatımdan çıkarıp atmam da salisemi almaz. Asla benimle bir samimiyet kuramazlar sadece kurduklarını sanmalarını sağlarım, bana da başkaları ve kendi haklarında dökülürler, sonra cehenneme kadar yolları var 😃 herkese gerçek yüzlerini anlatmayan sosyetice yazıklar olsun
👌🤌👏
Yakalamama gerek kalmıyor ya içime doğuyor ya da önüme düşüyor...
Suratlarına vurup utandıracaksın.
Utanıcak kişi olsa böyle yapar mı.:))
Hadi be o kadar yani
İnsanlar pişkin olunca ne yapsan boş, allaha havele edip geçiyorum aman...:))
bir anda sohbeti keserim. ne olduğunu da anlayamaz. açıklama yapmam da yapmasına da izin vermem.
Yüzüne vuracaksın yoksa yine yaparlar.
Konuştuğu kişi tarafından söylendiler bana o şekilde yakaladım, söylenmeseydi yakalamazdım zira yakın arkadaş olarak kişilerdi hatta duyduğumda inanamadım bile ama kanıtlandı 🤦♀️
Yüzüne çarptın mı söylediklerini.
Evet söyledim. Türlü türlü bahanelerin arkasına sığınarak açıklama yaptılar yok öyle demek istemedim o manada demedim falan filan
Hap öyle olur zaten.
Aynen hatta başta bir tanesi inkar etmişti söylemedim diye, sonra kanıtlanınca bahanelere sığındı işte 🤦♀️
Evet duydum bazen hayal ederim benle ilgili konuşurken kafasına bişey duşse ilahi bir güç gelse bir tokat atsa filan🤣
Ahaha inşallah olur. Göktaşı düşsün kafalarına 🤣
Yok öyle bir şey olmadı fakat başkalarını yanımda çekiştirenler olunca hep düşünürüm:Beni de kesin çekiştiriyordur… 😅
Kesin yapıyorlardır. Biliyorum çünkü 😂
Uzak durmak için güzel bir sebep oluyor biyerde
Yakaladım. Daha doğrusu gidip en yakın arkadaşıma arkamdan konuşma gafletinde bulundular. Asılsız şeyler bir de yani, sildim ikisini de
Arsız şeyler.
maalesef
Çevremde buna rastlamadım gül gibi insanım kim benim arkamdan konuşacak ki😂yada şöyle söyleyeyim ağzım çok bozuktur buna cesaret edemezler 😂
İllaki birileri çıkar 🤣
Biliyorum kral çıkacakları bekliyorum ama yemiyor galiba ses yok çünkü 😂
Çok yakalamışımdır ve sebebini de sormam zaten bir ton yalanla cevap vermeye çalışacaktır anlam aramak gereksiz kalır.
Ben süratına yapıştırmazsam duramam. Ayrıca benzer sorular sormuşuz aynı anda 🤣
Evet ya tesadüfün bu kadarı😂😂
Yüzüme gülerken arkamdan da gülüp eğlenen birini görünce benim de horon tepesim geliyor. 🤣 Sikıntı yok. 🤣🤣🤣
Sıkıntı tinne diyorsun 😄
Akıl heye tottik tennnee başqanım. 🤣🤣
Saymakla bitmez
Vah vah. İnsanlar tam dayaklık.
Evet, oldu birkaç kere. Hayatımdan çıkarıyorum direkt zaten böyle bir şey olduğunda. Bu sene başında yakın bir arkadaşımı bu yüzden hayatımdan çıkardım, iki yüzlü insanlarla zamanımı boşa harcayıp kendimi yoramam.
Ohoooo. Arkamdan ne dolaplar döndürdüler. Allah bildiği gibi yapsın.
Kafalarına taş yağsın.
Sanal dünyayı pek umursamam da dış dünya da bunu yakalarsam bedeli karşı taraf için ağır olur
Reel de dahil.
İnsanın beklemediği yerden gelince afallıyor ama yakaladık..
Kesinlikle.
Şirkette yakalamıştım ama yanına gitmedim. Gizlice dinledim ve ona göre bir plan yaptım.
Planı uyguladın mı
Elbette
Yakaladım tabikide bana ayrı arkamdan ayrı konuştu ve arkadaşlığım bitti
Öyle insanlar yılan insanlar.
Ugrasmadim ki yakalayayim, bis şeylere vaktim yok..
Kulağına geliyordur.
Huyumdur genelde yakalarım ama çoğu genç olduğu için güler geçerim.
Nasıl denk geliyorsa öyle.
Gelir mutlaka bir yerde yakalarim en kısa sürede
Defalarca yakaladım insanı enayi gibi hissettiryo
Aynı kişi ise ne yüzsüzmüşler.
evet evet sonra duydum ki başka şehire gitmiş görsem buralarda fena yapicam 😂😂
Evet abi. Zaten benim düşmanlarım %85 hep dost görünümlü kişilerden çıktı.
Reelde harbiden denk gelmedim 🤔
Umarım olmaz.
Olsun ya döveriz stres atmış oluruz 😂 canım çekti bak inşallah olur dinimiz amin 😂
😂
Evet hemde defalarca
Bu yaşta demek.
Olur öyle alıştık artk
Alışmak zor. Sinir oluyorum olunca.
Yakaladım kızdım utandırdım bir dahada yapamadı.
Hala hayatında mı?
Evet kuzenin olunca atamıyorsun maalesef..
Yok artık.
Denk gelmedim.
Umarım olmaz da.
Olmaz mı. İstanbul'da çalışırken şirret bir mühendis kız vardı yanımda çalışan. Allah onun gibilerden korusun 😂
Çok yakaladım ama yüzüne söylemedim kimsenin
Yüzüne vurmak lazım.
Ziklemiyorum lo
O kadar mı naif insansın 😂
Hea jsjsj kafaya takıp napcam. İt ürür kervan yürür
Bir çok kez evet
Suratlarına vursaydın.
Helal sana ✌️
Okul yıllarında çok oldu.
Üniversite mi?
Evet derhal iletişimi kestim
Evet. Çok var öyle insanlar. 😒
Hatırlamıyorum ama olmuştu sanırsam
Yakaladım
Çok başarılı.
Çok duydum.
Yakınların mıydı.
Herkesten duydum.
Deşme yaramı
Hadi ya o kadar demek.
İçimde hissediyorum bakışlardan
Çok iyi yaa
Yakaladım evet
Vurdun mu suratlarına.
Söz ile şiddet ile değil 🤣
Evet.
Bravo.
Tebrik edilesi bişey doğru.
Yakaladın diye dedim.
👍
Evet..
Hayır ama olmuştur illa
Yani çevrendekiler yapmıştır illaki
Tek tek evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?