Ailemden aylardır şiddet görüyorum çözüm bulamadım, sizce ne yapmalıyım?

Merhabalar,26 yaşına yeni girdim üniversitede okuyorum şu an maddi bir gelirim yok ve ailemin yanında kalıyorum. Fakat geçen yıldan beri annem ve babam tarafından eziyet görüyorum. Teyzemin dediğine göre annem menapoza girmiş ve ruh sağlığı iyi değilmiş. Bana düşman oldu. Babamın da psikolojisi iyi değil. Paradan dolayı aile terapisini reddettiler. Ve ben aylardır sürekli moraran kollarla dolaşıyorum ve çok acı çektirdiler bana bu süreçte. Şikayet etsem bile daha kötü olacağına dair tehdit edildim. Şikayet etmek istemiyorum ama bir avukata sormam gerekiyordu artık.

Teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sitedeki Bi'Bilen e sordum doğru mu yaptım normal soru sormak istemedim de
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben bi’bilen e sormak istedim size değil. Bi’bilende bir avukat görmüştüm kendisine sordum görür mü bu soruyu acaba?
Ailemden aylardır şiddet görüyorum çözüm bulamadım, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla