Aşırı zengin bir ailede yaşamak da bir yandan sıkıcı değil mi?

Bir tanıdığım mesela benimle neredeyse aynı yaşta ve ne okula gitmiş diploma parayla zaten , ne bir şeyler için çaba harcamis , tek yaptığı tüm gün paso yatıp oyun oynamak vs. Istediği her şeye ulaşabiliyor ailesi sayılı zenginlerden ama ne bileyim iki kelimeyi bir araya getiremiyor zorluk görmemiş , monoton ve hayattan izole gibi sünepe. kuduruyor da olabilirim neyse ahhaha
Aşırı zengin bir ailede yaşamak da bir yandan sıkıcı değil mi?
Cevapla