Ailem çok zengin, tek çocuğum, ama ben çok sade bir hayat yaşıyorum, sizce böyle iyi midir, detay?

Kullandığım telefon bile general Mobile GM 9 go almıştım 700 ₺ ye 2 sene önce, cimri değilim, üzerime senede bir kere kıyafet alırım, teknoloji moda bağımlılıgim yok, sigara içki kumar gece hayatı dışardan yemek yeme alışkanlığım yok, sağlığıma dikkat ediyorum geleceğim garanti de olsa yatırım yapıyorum böyle yasamak sade iyi mi sizce
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum şu sizce sade hayat güzel mi? Evde fazla eşya bile yok
Güncellemeler
+1 yıl
Hiç arkadaşım yok çünkü insan sevmiyorum, siteye soruyorum böyle soruları, dağ evinde yaşıyorum ailemle, yazın yazlıkta yaşıyorum, gece bile hiç dışarı çıkmam
Ailem çok zengin, tek çocuğum, ama ben çok sade bir hayat yaşıyorum, sizce böyle iyi midir, detay?
Cevapla