Orta halli bir insanım ama zenginlerin ultra lüks yaşaması moralimi bozuyor hele ki zengin koca parası yiyen kadınlar?

Mesela Georgina Rodriguez bu kadının ne özelliği var ki sadece koca parası yiyor cidden çok saçma bunlar hicbirsey yapmadan çok zengin oldu yaa biz çalışmak zorundayız asla bir atlı prens gelip hayatımı kurtarmayacak. bunlara bakarak psikolojimiz bozuldu ben bu duyguyu nasıl yenerim
Orta halli bir insanım ama zenginlerin ultra lüks yaşaması moralimi bozuyor hele ki zengin koca parası yiyen kadınlar?
Cevapla