Zenginlere ozellikle zenginliği haketmiyen insanlara gıcık oluyorum hiç çalışmadan etmeden son model araba en güzel ev hesaplarında para... heyyyy
Siz ne düşünüyorsunyz doslar?
Siz ne düşünüyorsunyz doslar?
Ben zenginim güzel kardeşim ama bir allahın kuluna zararım olmadı faydamdan başka yanımda yuzlerce kişi ekmek yiyiyor ve çokta severler beni yanımdaki bazı arkadaşlar 6 yıldır yanımda çalışıyorlar bizden neden nefret ediyorsun ki sen var mı zararım sana mesela?
Sen kendin çalışarak mı zengin oldun yoksa ata babadan kalan miras sayesinde mi?
Ozmn helal olsun
boşver takma
Olmuyo
daha yeni bir tane zenginin kızı ölmüştü o kadar haberlere felan çıktı yani boş işler hayatına bak sen ya
Bnde onun için içiöden sürekli inş yakında iflas haberin gelir de sürünürsğn diyorum😊
Anlamadım ne dediğini gülüm
Bnde sana katılıyorım yani😂😂mesela öyle haksız kazançlo birini görünce içimden beddua etmeye başlıyorum inşallah yakında iflas haberi gelirde sürünür diye😂😂
Şimdi anladım canım
Cevap
2Cevap
Bu dünyada hiç bir yeri okumamış futbolcu milyon dollarla oynarken, bilim adamları tek kuruş kazanamadığı dönemler oluyor
hiç ilgilenmedim ki hatta zengin diye çok kız terk ettim
'Zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış'
Zenginmisin
Orta halliyim, boşver demek istiyorum. Çalış sennde zengin ol, senin çocuklarına da sinir olsunlar. :)
O insanlarında ya atası ya dedesi ya da annne babaları çalışmış olmalı ki şu anda zenginler.
İş yok dostum
Çalışına hiç iş olmaz mı? İllaki vardır.
Kıskanma
Zemginmisin
Kıskanmayı bırak görünce geberiyorum
Zengin değilim. Özeniyor insan tabi. Bunun için hep çalışıyorum. Ama kıskanmıyorum haset insanı yer bitirir. Mutlu olamazsın.
Zengin olmadan da mutluluk mümkün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar