Dayanamıyorum artık, ne yapsam faydası olur ki?

Hayatta hiç arkadaşım yok yazanlarla da konuşmuyorum hepsi iki yüzlü. Sosyal medyamda kimse yok yazan yok, tüm gün evdeyim. Sevdiğim biri oluyor açılamıyorum insanların tek düşündüğü şey uçkuru. Ailem dışında hiç çevrem yok derdimi anlattığım konuştuğum kimse yok aslında çok büyük dertlerim de yok ama mutlu olamıyorum iyi olamıyorum ne yapmam lazım? Dışarı çık deseniz hiç arkadaşım yok
Dayanamıyorum artık, ne yapsam faydası olur ki?
Cevapla