Almanya bizi kıskanıyor mu😎?

Almanya bizi kıskanıyor mu😎?
Soldaki araba 10km'ye 0 litre yakar!
Sağdaki araba 10km'ye 1 litre yakar!

Bizim arabamız daha güzel yine biz kârlıyız 😎 koyduk mu eyyy Almanya duyamıyorum sesini 😎😎😎😎😎😎
Almanya bizi kıskanıyor mu😎?
Cevapla