
Sağdaki araba 10km'ye 1 litre yakar!
Bizim arabamız daha güzel yine biz kârlıyız 😎 koyduk mu eyyy Almanya duyamıyorum sesini 😎😎😎😎😎😎

Bugün haberler de bir adam çıktı dışarı da yaşıyormuş bura da pahalılığı görünce hayret etmiş çok güzel bir şey dedi her yer de pahalılık var enflasyon yüksek ama benim yaşadığım ülke de alım gücü iyi çünkü para değerli işte paramız yüzünden bu hale düşüyoruz ne acı.
Almanya garibanı napsın mq
Cevap
4Cevap
Almanya 2. Dünya Savaşı'ndan sonra araba fabrikası açıp üretirken Türkiye ne yapıyordu diye sormazlar mı insana söyleyeyim sağ sol çatışmaları, başörtüsü yasağı, darbeler falan suç sadece bu hükümetin değil yıllardır süregelen birşeyin sonucu bu
Ama Bu hükümet almanya bizi kıskanıyor dedi 🤣
Almamyada yaşıyorum kıskanmayı bırak üzülüyorum artık
Almanya kıskanır tabi böyle dünya lideri nerede var 😂
almanya bizi çooook kıskanıyor.
Güzel foto 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?