Almanyadan üvey kuzenim geldi. Türk yemeklerini en iyi yapan yere gidek dedi bende pek ekonomik olarak iyi değilim. 4 kişi güzel bir yere geldik. Adana kıyma dürüm sipariş ettik 4 tane, tanesi 25tl. Herkes beğendi. Hesabı istedik herkes ben öderim derken bizim alman garsona euro ile ödeme alıyormusunuz dedi garson onayı verince cebinden 4 tane demir para çıkardı.3 tane 2€ 1 tane 1€ toplam 7€ ödedi çıktı. Valla aşağılanmış gibi hissettim 🤯 adam 4 kişinin yemeğini cebindeki bozukluklarla ödedi. Valla ülke bitmiş...
Gelişmiş ülkelerin bizi kıskanacağı tek konu yönetilmesi kolay cahil halktır demek istiyorum fakat gelişmiş ülkeler halklarını cahil bırakmadıkları için gelişmişlerdir...
Bir kac ay önce almanyadan İstanbul'a gittim tatil icin ve fiyatlara inanamiyorum. Turistler icin cok ucuz ama Türkiye de ki insanlara cok üzülüyorum canin bir dürüm cekse 10 kere düsünmek gerekir almadan önce.. umarim ekonomi hemen toparlar Türkiyenin bu durumda olmasi cok üzücü