Almanya bizi kıskanıyor mu?

Başlıktan dikkat çektiysem konuya giriyorum 😄

Almanyadan üvey kuzenim geldi. Türk yemeklerini en iyi yapan yere gidek dedi bende pek ekonomik olarak iyi değilim. 4 kişi güzel bir yere geldik. Adana kıyma dürüm sipariş ettik 4 tane, tanesi 25tl. Herkes beğendi. Hesabı istedik herkes ben öderim derken bizim alman garsona euro ile ödeme alıyormusunuz dedi garson onayı verince cebinden 4 tane demir para çıkardı.
Almanya bizi kıskanıyor mu?
3 tane 2€ 1 tane 1€ toplam 7€ ödedi çıktı. Valla aşağılanmış gibi hissettim 🤯 adam 4 kişinin yemeğini cebindeki bozukluklarla ödedi. Valla ülke bitmiş...
Almanya bizi kıskanıyor mu?
Cevapla