Bu sorunlar hep olacak. Ara ara düşüşler yaşıyorum. Ama kendi potansiyelimin hep altında şeyler yaptım üniversite konusunda. Hem sağlık meslek lisesi mezunu olduğum için çok eksiğim vardı hep, hem de hiç çalışarak üniversite sınavına girmedim.
İlkokulda çok hızlı bir giriş yapmıştık sınavlara giriyorduk sürekli olarak, eğitimim çok iyiydi o zaman taşınınca oturmamış yeni hocaların olduğu bir okula gelince benim performansım düşmeye başladı. Lise sınavında dershaneye gittim ama okulda doğru düzgün ders görmüyorduk, ergenlikten olsa gerek dershaneyi de çok sallamadım. 370 puan aldığım için de annem senden bir halt olmaz en azından meslek öğren diyerekten sağlık lisesi yazdırdı başımın etini yiyerek. Sonrası da malum.
Benim matematiğe aklım hep basmıştır. Kendi kendime konuları öğrenmişliğim de var. Ama bu problemlerle birlikte 1,5 sene sınava çalışabilir miyim bilmiyorum. Anlık heves olsun istemiyorum gerçek potansiyelimi görmek istiyorum. Ve sorun şu ki bir hedefim yok. Eşit ağırlıkta daha iyiyim ama çalışırsam sayısal fen derslerini de hallederim.
İlkokulda çok hızlı bir giriş yapmıştık sınavlara giriyorduk sürekli olarak, eğitimim çok iyiydi o zaman taşınınca oturmamış yeni hocaların olduğu bir okula gelince benim performansım düşmeye başladı. Lise sınavında dershaneye gittim ama okulda doğru düzgün ders görmüyorduk, ergenlikten olsa gerek dershaneyi de çok sallamadım. 370 puan aldığım için de annem senden bir halt olmaz en azından meslek öğren diyerekten sağlık lisesi yazdırdı başımın etini yiyerek. Sonrası da malum.
Benim matematiğe aklım hep basmıştır. Kendi kendime konuları öğrenmişliğim de var. Ama bu problemlerle birlikte 1,5 sene sınava çalışabilir miyim bilmiyorum. Anlık heves olsun istemiyorum gerçek potansiyelimi görmek istiyorum. Ve sorun şu ki bir hedefim yok. Eşit ağırlıkta daha iyiyim ama çalışırsam sayısal fen derslerini de hallederim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
ahahaha matematiğe kafan basıyor calisiyor ama avukatlikta yaparım desene 🤣😂🤣😂🤣 çok iyi savunurum kimsenin hakkını yedirmem desene 🤣😂🤣😂🤣
Yahu bu kadar adaletsizliğin içinde ben avukatlık yapsam kaç yazar 😂😂
İyice oynatırım ben istediğimi almazsam hırsımdan çıldırırım
adaleti sen getireceksin işte daha ne olsun 🤣😂🤣 sakın ol sakin sen sinirlenince kontörlü kaybediyorsun 🤣😂🤣😂🤣
He ya hiç deme ruh hastalarıyla uğraşayım sonra benim başım yansın sonunda 🥲 Kısa yoldan intihar fjfj
kısa yoldan intihar değil de biz ona ülkesini seven temiz kalpli birisi diyelim mi 😇😇
ruh hastasının dilinden anca sen anlarsın ben ne yapayım 😂🤣😂🤣😂
Vallahi inan bırak ülkeyi dibimdeki insanlarla uğraşacak halim yok. Ama işte bazen haksızlık görünce dayanamıyorum görmezden gelemiyorum. Başıma bu zamana kadar o kadar iş açtım ki kaç senedir. İnsanların bu tepkisizliği beni çıldırtıyor.
Asistan doktor musun sen
benimde dengemi bozdun ruh hastası yapacaksın beni iki taraftan yetişmeye çalışıyorum hızına 😂🤣😂 senden hızlısı mezarda galiba dimi 🤣😂🤣😂
Mesajdan yaz o zaman Allah Allah. Ben o ara 40 tane şey bakıyorum sen çok yavaşsın çalışmaktan algılar yavaşlamış 😂
evet hala okuyoruz çalışıyoruz ogrenmek güzeldir dimi yanlış bilgi yoktur yanlış kullanılmak istenilen bilgi vardır 😂🤣😂
Kadın doğum bölümünü seçen biri bana anormal diyor bence sen tam olarak belanı arıyorsun kardeşim hayırlı uğurlu olsun 😂
yoruyorlar beni yoruyorlar bende günde kaç kişi ile muhatap oluyorum biliyor musun neler duyuyor bu kulaklar neler görüyor bu gözler beni görsen ağlarsın be kesin 😂🤣😂
Lisede ebelik bölümündeydim inan seni en iyi ben anlarım 😂 1 sene staj yapmaya dayanamadım. Kırk yıl düşünsem doktorlara acıyacağım aklıma gelmezdi ama o 1 seneden sonra en çok üzüldüğüm sizlersiniz 😂
ya sen varya sen
sen adamın ham maddesisin bak sen olmazsan hiç birikiz adam değiliz şu söylediğin cümle beni nasıl mutlu etti biliyorsun dimi 😂🤣😂
Kendini en iyi sen bilirsin kendini dusunmez isen kimse seni düşünmez ne istiyorsan ona karar ver ve emek harca
Ya zaten okudum üniversite ama ne biliyim hep doğaçlama gerçekleşti öylesine sınava girip tercih yaptım sürekli. Gerçekten hiç çalışmışlığım yok ve temelik çok eksikti hep
99 doğumlu musun? Ben de psikolojik sorunlardan muzdaribim. Ve maalesef sınavlara hazırlanamıyorum🥲
Yaa neden peki anlatsana biraz
00 ben 2 üniversite okudum ama adam gibi bir bölüm okumak istiyorum. Gerçekten çalışarak ne yapabilirim görmek istiyorum. Çünkü sınavlara hep öylesine girip tercih yaptım
başarmak iyi gelecektir belki sana, yola çık
Ne sorunun var
Uzun hikaye
Vaktim var