Üniversiteye gidip yeniden sınava hazırlanmak çok mu zor olur?

20 yaşımdayım, bu sene 3. Kez gireceğim, hiçbirinde istediğim gibi hazırlanamadım ilkinde babam göndermedi geçen sene de annem yüzünden intihar teşvik ettim, kitap bile aldırmadılar pdf bulursam vs çalışıyorum şimdi kaynak sıkıntım yok şükür, bu sene az çok kendi istediğim gibi hazırlanabildim, aslında bu sene gidip hazırlanacaktim ama korona var gidemiyorum bari okul başarı puanınım kırılmadan hazırlanayim dedim ama çok çok zor bu evde, varlığım bile onları rahatsız ediyor, seneye gidicem neresi olursa üniversiteler de açılır, okul başarı puanı da sorun değil fakat gittiğim yerde yurt oda arkadaşlarım çok ters insanlar olur, çalışcak yer bulamam diye endişe ediyorum, öyle olursa da bırakır okulu kadın sığınma evine giderim orda kalırken de bi iş bulur hayatıma devam ederim yapacak bi şey yok zaten 20 yaşımdayim mezun olsam 26 27 olurum belki, ve kyk kredi borcu da olacak, en iyisi okumamak da işte evden gitmek için arac olarak kullanacağım
Üniversiteye gidip yeniden sınava hazırlanmak çok mu zor olur?
Cevapla