Haksız olmasına rağmen özür dilemeyen bir arkadaş?

Yaklaşık 4 aydır küs kaldığım sınıftan 3 senelik arkadaşım beni rezil eden bir olaya tanık oldu kırıldım ve bunu ona söyleyince haksız olmasına rağmen özür dilememek için elinden geleni yaptı oysa dileseydi affedecektim fakat kendine hak aramaya çalışınca bastım engeli uzun bir süre konuşmadık. O süre içinde daha 2 aylık tanıdığı kişilerle takılmaya başladı bildiğiniz kullanılmış kağıt gibi attı çöpe beni kırışık kırışık öyle bir kin tutmuş ki özür dilememek için geçen kendimi kötü hissettim yerinden kalkmadı ve arkadaşlarıyla arasındaki sohbette gülüyordu o sıra yani bildiğiniz şu an tek isteğim nakil sizce başka okula geçeyimmi? Tek bir özür ya bu kadar zor olamaz birde benden özür bekliyor hayır yapma dediğim şeyi yapıyor.
9. sınıftan beri kardeşiniz gibi gördüğünüz kişi sizi özür dilemeyecek kadar değersiz görse siz ne yaparsınız? Şuanki durumum= Tek başıma oturup yere bakıp düşünmek...
Haksız olmasına rağmen özür dilemeyen bir arkadaş?
Cevapla