Yaklaşık 4 aydır küs kaldığım sınıftan 3 senelik arkadaşım beni rezil eden bir olaya tanık oldu kırıldım ve bunu ona söyleyince haksız olmasına rağmen özür dilememek için elinden geleni yaptı oysa dileseydi affedecektim fakat kendine hak aramaya çalışınca bastım engeli uzun bir süre konuşmadık. O süre içinde daha 2 aylık tanıdığı kişilerle takılmaya başladı bildiğiniz kullanılmış kağıt gibi attı çöpe beni kırışık kırışık öyle bir kin tutmuş ki özür dilememek için geçen kendimi kötü hissettim yerinden kalkmadı ve arkadaşlarıyla arasındaki sohbette gülüyordu o sıra yani bildiğiniz şu an tek isteğim nakil sizce başka okula geçeyimmi? Tek bir özür ya bu kadar zor olamaz birde benden özür bekliyor hayır yapma dediğim şeyi yapıyor.
9. sınıftan beri kardeşiniz gibi gördüğünüz kişi sizi özür dilemeyecek kadar değersiz görse siz ne yaparsınız? Şuanki durumum= Tek başıma oturup yere bakıp düşünmek...
9. sınıftan beri kardeşiniz gibi gördüğünüz kişi sizi özür dilemeyecek kadar değersiz görse siz ne yaparsınız? Şuanki durumum= Tek başıma oturup yere bakıp düşünmek...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer