Insanlardan tiksiniyorum ve her gun yasamak izdirap veriyor gercekten nasil duzelecek?

Sevdiğim en güvendiğim insanlardan kazık yedim ailem de dahil buna sivrilmemi kimse istemedi arkadaş çevrem ise insanların elinden tutmaya çalıştım mesela adam uyuşturucu içiyor bıraksın die maddi manevi yardım ettim olmadı tam tersi benim paramı çaldı genel olarak adam yolda kalmış çıkartıp 100 lira verdim dilenciyi bile boş geçmedim herkese iyilik yaptım mesela bir kisi benden borc istiyor 1000 lira geri ben istemeye utanirken o telofonu engeleyecek kadar seref yoksunlugu yapiyor her gun neden Allah im diyorum hayatım hep dislanarak geçti ailem bile olmadı benim milletin ailesi gibi oturumda bi sofrada yemek yemedik benim ne suçum varda bu haldeyim
Insanlardan tiksiniyorum ve her gun yasamak izdirap veriyor gercekten nasil duzelecek?
Cevapla