Artık tek işlevi yormak oldu insanların. Eminim sil hayatından onları diyecek olanlar çoktur ama maalesef aileyi dostları silemiyoruz. Sadece genzime Kadar doldum ve nefret ettim. Soyutlamak da bir yere kadar napcam bilmiyorum
İnsanlardan iğrenme ve soyutlama evresine geldim, bunun çözümü nedir?
Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Bence kendinizi dinleyin yani bende insanları sevmiyorum hiç bir şekilde hatta insanlardan iğreniyorum çoğu zaman çünkü kötüler ve kimseye güven olmuyor ama siz bence kendinize güvenin kendinize zaman tanıyım. zaten her insana güvenmemek daha doğru olurdu bence bu yüzden zamana bırakın bence. zaman her şeyi çözebilir. umarım daha iyi olursunuz.
Kendine biraz zaman tanı. Kendinle vakit geçir. Alışverişe çık, tek başına yürüşe git, kahve iç.. Daha sonra zamanla kendine verdiğin değeri anladıkça hayatına daha iğreti insanlar dışında kaliteli insanlar almaya başlayacaksın. Kendimden biliyorum. 💖