İnsanlardan iğrenme ve soyutlama evresine geldim, bunun çözümü nedir?

Artık tek işlevi yormak oldu insanların. Eminim sil hayatından onları diyecek olanlar çoktur ama maalesef aileyi dostları silemiyoruz. Sadece genzime Kadar doldum ve nefret ettim. Soyutlamak da bir yere kadar napcam bilmiyorum
İnsanlardan iğrenme ve soyutlama evresine geldim, bunun çözümü nedir?
İnsanlardan iğrenme ve soyutlama evresine geldim, bunun çözümü nedir?
Cevapla