İnsanlarin korkunc varliklar oldugunu dusunuyorum o yuzden herkesten uzak duruyorum (hayatimdaki insanlar haric)?

kendimi bu dunya icin fazla masum hissediyorum cok hassasim. ahlaken ve vicdanen korkunc cogu insan. iyi insanlar cogunluk sanardim eskiden tam tersiymis ama. tiksiniyorum o yuzden cogu insandan supheyle yaklasiyorum kim bilir icinde ne boktan bir kisilik yatiyor diyorum

İnsanlarin korkunc varliklar oldugunu dusunuyorum o yuzden herkesten uzak duruyorum (hayatimdaki insanlar haric)?
Cevapla