İinsanların sadece korkunca yola gelmesi ve saygı duyması cok sınırımı bozuyor?

Bunca yıldır kırmamak ıcın haklıyken bıle haksız oldum. Ama insanlara girişince ne derse desınler haklı olduğumu savununca saygı duyup tartısmadan gidiyorlar korktuklarını hissediyorum akıllı bırıyle konuştukları ve yenemeyeceklerı ıcın kacıyorlar

Doğası böyle olan aptl insanlığa karsı nasıl bunca yıl kıbar oldum anlamıyorum belkı de kaba olanlar bu yüzden kabaydı. Onlar taktıgı çoktan bulmuştu. Ama bunu sadece kötülere uygulamak yerine herkese iyilere de uyguluyorlar. Bana bırının korkudan saygı duymasına sınır olurdum nıyr saygı duymuyor dıye korkutur, saygı duyunca da korkudan saygı duyduğu ıcın tekrar doverdım.😂. benı ben olduğum ıcın ıyı olduğum ıcı saygı duyacak. Ikı yüzlü yapmacık şeylerle tatmın olmadım olmam da. Tersine bırısı ıyı dıye saygı duymalıyız.

İinsanların sadece korkunca yola gelmesi ve saygı duyması cok sınırımı bozuyor?
Cevapla