Bunca yıldır kırmamak ıcın haklıyken bıle haksız oldum. Ama insanlara girişince ne derse desınler haklı olduğumu savununca saygı duyup tartısmadan gidiyorlar korktuklarını hissediyorum akıllı bırıyle konuştukları ve yenemeyeceklerı ıcın kacıyorlar
Doğası böyle olan aptl insanlığa karsı nasıl bunca yıl kıbar oldum anlamıyorum belkı de kaba olanlar bu yüzden kabaydı. Onlar taktıgı çoktan bulmuştu. Ama bunu sadece kötülere uygulamak yerine herkese iyilere de uyguluyorlar. Bana bırının korkudan saygı duymasına sınır olurdum nıyr saygı duymuyor dıye korkutur, saygı duyunca da korkudan saygı duyduğu ıcın tekrar doverdım.😂. benı ben olduğum ıcın ıyı olduğum ıcı saygı duyacak. Ikı yüzlü yapmacık şeylerle tatmın olmadım olmam da. Tersine bırısı ıyı dıye saygı duymalıyız.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer