Ailem ev hanımlığımı eleştiriyor haklılarmı tembelmiyim (Allah aşkına okuyun bıktım)?

7 aylık evliyiz çalışmıyorum eşim çalışıyor maddi imkanımız iyi çok şükür. Hem kendi ailem hem eşimin ailesi ev hanımlığımı eleştiriyor. Eşim sabah 8 buçukda işe gidiyor ben 6 da uyanıyorum bakımımı yapıyorum hafif makyaj yapıyorum daha sonra kahvaltıyı hazırlıyorum eşimle kahvaltıyı yapıyoruz işe gidiyor kahvaltıyı topluyorum evi topluyorum yatağı düzeltiyorum fakat üstten yaparım çok detaya girmem toz almam mesela detaylı haftada bir yaparım temizlik daha sonra markete gitmem gerekiyorsa markete gidiyorum saat 11 gibi akşam yemeğini yapıyorum buzdolabına kaldırıyorum öğlen 1 gibi işlerim tamamen bitiyor duş alıp dinleniyorum eşim gelene kadar uyurum bazen eşim geldiğinde salata yapıyorum yemekleri ısıtıyorum yiyiyoruz mutfağı topluyorum geçiyoruz TV karşısına eşimin tatil gününde gezeriz sadece iş günleri eve yorgun geliyor dışarı çıkmayız o yüzden. Kendi ailem ve kayınvalidemde beni eleştiriyor çok tembelsin öğlen vakti uyulmaz işin bittiğinde başka bir şey bul evde boş kalma temizlik yap temizlik yap temizlik yap ev zaten temiz öğlen dinlenmem ikisinede batıyor resmen çok sıkıldım ben tembelmiyim?
Ailem ev hanımlığımı eleştiriyor haklılarmı tembelmiyim (Allah aşkına okuyun bıktım)?
Cevapla