Eşimin ailesine kötü davranıyorum sizce iyi mi yapıyorum?

Eşimin ailesi doğulu aramızda kültür farkı var açıkçası ailesini sevemedim diğer gelinlerine de çok iyi davranmazlar. Evime gelince değer vermem surat yaparım bir laf söylerlerse cevabımı veririm. Dün eşimin abisi halıya çay döktü herkesin içinde trip atıp laf soktum baya alındı
Eşimin ailesine kötü davranıyorum sizce iyi mi yapıyorum?
Cevapla