Yaşama sevincimi kaybettim. Ne yapabilirim?

Okb takıntı hastalığı tedavisi görüyorum. Yaşama sevincimi kaybettim. Sabah yataktan kalkıp bir şey yapasım gelmiyor. Su içmek gibi normal günlük şeyler bile bana zevk vermiyor. Canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Hayattan çok sıkıldım. Kendimi güçsüz, beceriksiz, hiçbir işe yaramıyormuş gibi hissediyorum. 24 bitti 25 ten gün aldım. Yaşıtlarım evlendi ya da sevgilisi var. Hobileri var. Hayatı seviyorlar. Ben tükenmiş, yorgun hissediyorum. Hiçbir şeyi sevemiyorum artık. Ne yapmam lazım?
Yaşama sevincimi kaybettim. Ne yapabilirim?
Yaşama sevincimi kaybettim. Ne yapabilirim?
Yaşama sevincimi kaybettim. Ne yapabilirim?
Yaşama sevincimi kaybettim. Ne yapabilirim?
Yaşama sevincimi kaybettim. Ne yapabilirim?
Cevapla