Arkadaşlar, ben toksik bir aileye sahibim. Ailede herkes birbirine düşman. Anne-baba, kardeşler... Kimse birbirini sevmiyor, tam tersi kötülüğünü istiyor. Tabii ki de her ailede sorunlar olabilir ama ne olursa olsun belli bir noktada birirlerinin arkasındadırlar. Bizim ailede ise biri kaza geçirse, vefat etse, başı derse girse diğerleri hak etti diyor. Ben de sevilmiyorum tabii ki de aile içinde. Bana da neler diyorlar. Babam kavgada bana o.. pu bile diyor.
Sorum şu, birini sevip evlenirsem bu korkunç aileme onu bulaştırmış olacağım. Ben ömür boyu bekar mı kalmalıyım?
Sorum şu, birini sevip evlenirsem bu korkunç aileme onu bulaştırmış olacağım. Ben ömür boyu bekar mı kalmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer