İnancım ne olabilir (yobazlar uzak dursun lütfen)?

bu konuda bilgi sahibi arkadaşlar görüş yazsın, ricamdir.
dinlerin olmadığını düşüyorum, allah isa mesih muhammed peygamber vb. ayrıca öldükten sonra farklı bir gezegen, galaksi vbde farklı bir bedende tekrar hayata başladığımızı düşünüyorum. aranızda bilen ya da aynı görüşte olan var mı? ya da yakın gördüğünüz bir düşünce?
İnancım ne olabilir (yobazlar uzak dursun lütfen)?
Cevapla