Annem ve babam kız erkek ayrımı yapıyorlar?

Biz evde 4 kişi yaşıyoruz annem babam ve ikizim, ikizim erkek ikiz olduğumuz halde herşeyde ikizim ön planda mesela ikizim istediği zaman dışarı çıkar ama ben çıkamam bunu onlara söyleyince o erkek yapar peki sen kızsın okul çıkışı eve biraz geç gelim kıyamet kopar ama o istediği zaman eve gelir birde ev işlerini hepsini evde ben yaparım o oturur pugb mobile vs. şeyler oynar bende evi temizlerim ama o neden oturuyor aynı yaştayız ben yapmıyorum o da yapsın diyince dayak yiyorum genellikle o da buna güler ben erkeğim diye o bir şey istesin hemen anında yaparlar ben isterim kız istek ister mi diyorlar. ondan nefret ediyorum keşke o olmasaydı belki beni severlerdi az da olsa belki severlerdi demi. neden böyle yapıyorlar onun farkı ne?
Annem ve babam kız erkek ayrımı yapıyorlar?
Cevapla