Annem abim ve ben arasında ayrımcılık yapıyor?

Annelerin genellikle erkek evlat sevgisini bilirsiniz zaten. Bana hep suçlu gözüyle bakıyor. Hiç hak verdiğini gormedim bu zamana kadar. Bir olay yaşasam hep karşı tarafı haklı görüyor. Aşağılıyor sürekli iş yapmamı istiyor ne yapsam yaranamıyorum. Onun yüzünden ozguvensizim ve bu artık çok ağrıma gidiyor ne yapacağım bilmiyorum sözlerini kaldıramıyorum artık ünilerde online oldu en azından gidip kafamı dağıtabilirdim. Onunla güzel konuş demeyin denedim defalarca sadece kendini haklı görüyor
Güncellemeler
+1 yıl
Sadece içimi dökmek istedim
Annem abim ve ben arasında ayrımcılık yapıyor?
Cevapla