Bütün aşureyi yedim diye abimle tekme tokat birbirimize girdik. Bu olayda kim haklı?

Komşu bir kase aşure getirdi. O sırada abim tuvaletteydi. Ben de aşureyi çok sevdiğim için nasıl olsa görmez diye hepsini yedim. Abim tuvaletten çıktıktan sonra çöp kovasinin içinde kaseyi görmüş. Niye bana aşure ayırmadin niye hepsini sen yedin deyip tekme tokat birbirimize girdik. Annem araya girdi de sor ayirdi bizi. Bı insan bı aşure için bu kadar olay çıkartır mı?
Bütün aşureyi yedim diye abimle tekme tokat birbirimize girdik. Bu olayda kim haklı?
Cevapla