Söylemek istediklerimi aradan epey bir zaman sonra aklıma gelmesi saçmalığından nasıl kurtulurum?

Bunu şöyle söyleyeyim: Mesela bir kişiyle tartıştığımda ya da o kişiye sinir olduğumda o an söylemem gerekenler aradan epey bir zaman geçtikten sonra aklıma geliyor ve bu durumumdan nefret ediyorum.

Sanırım biraz sakin biri olmamdan mı kaynaklanıyor artık orasını bilemiyorum.
Kolay kolay sinirlenmem ama sinirlenirsemde göz gözü görmeyecek düzeyde bir türbülans gibi oluyorum.

Herşeyi zamanında okkalı bir şekilde söyleme durumuna nasıl gelirim?

Gerçekten bu konuda etkili yöntemleri olan birine sonuna kadar dua edebilirim o derece canımı sıkmaya başladı bu durumum.
Söylemek istediklerimi aradan epey bir zaman sonra aklıma gelmesi saçmalığından nasıl kurtulurum?
Cevapla