Bunu şöyle söyleyeyim: Mesela bir kişiyle tartıştığımda ya da o kişiye sinir olduğumda o an söylemem gerekenler aradan epey bir zaman geçtikten sonra aklıma geliyor ve bu durumumdan nefret ediyorum.
Sanırım biraz sakin biri olmamdan mı kaynaklanıyor artık orasını bilemiyorum.
Kolay kolay sinirlenmem ama sinirlenirsemde göz gözü görmeyecek düzeyde bir türbülans gibi oluyorum.
Herşeyi zamanında okkalı bir şekilde söyleme durumuna nasıl gelirim?
Gerçekten bu konuda etkili yöntemleri olan birine sonuna kadar dua edebilirim o derece canımı sıkmaya başladı bu durumum.
Sanırım biraz sakin biri olmamdan mı kaynaklanıyor artık orasını bilemiyorum.
Kolay kolay sinirlenmem ama sinirlenirsemde göz gözü görmeyecek düzeyde bir türbülans gibi oluyorum.
Herşeyi zamanında okkalı bir şekilde söyleme durumuna nasıl gelirim?
Gerçekten bu konuda etkili yöntemleri olan birine sonuna kadar dua edebilirim o derece canımı sıkmaya başladı bu durumum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer