Baygınlık geçiriyordum kendim ihtiyaclarimi gideremiyordum onlar beni hep kötü anlarda gördü annem ve babam bana artık değer verilmiyor sevilmiyor um itibarım yok bu evde herkes bana cephe almış sanki dersaneye gidiyorum üni için Evlenmek istiyorum olmuyor ben ne yapabilirim bıktım eskiden çok severlerdi beni şimdi yok çok çok üzülüyorum hep ağlıyorum hep dua ediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Kötü anlar derken yanlış anlaşılmasın kusma dan bahsediyorum
Ben 4 5sene once bir rahatsızlık geçirdim ailem kötü anlarima tanık oldu?
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
4
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Anladığım kadarıyla psikolojik sıkıntılar yaşamışsın dur tahmin edeyim evde sinir krizleri geçirip dışarıya taşırdın ve ailen komşuya mahalleye rezil oldu ve şu an bu durumun etkisinden çıkamadın
Dışarıya tasimadim ama herkes öğrendi hasta olduğumu zaten çok üzüldüm neden dedim benim bu durumumu anlattınız herkese iylestikten sonra ne olacak diye hiç dusunmedinizmi
Ailenin senden beklentisi yüksektir o istedikleri noktaya gelmediğin için ümitleri kırılmıştır biraz kendini geliştirirsen ve birşeyler başarırsan bakış açıları değişir ha klasik türk aile yapısı böyledir kendisi yapamadığını evladının yapmasını düşünür yapamadımı hor görür
Knka kendi isini eline alana kadar mecbur, kafana takmamaya caliscan bak bende tekim aile vs konuşmuyorum kimseyi kafama takmıyorum beni sevmesin kimse , simdi isim var tekim mutluyum
Ben kızım yani ayrı eve geçmek isterdim bu düşünce bile beni çok üzüyor ama çalışmam gerekiyor bunun için çalışırsam derslerim kalır bunlar başıma geldi diye çok üzülüyorum hayat çok kötü geliyorbana
İste o yüzden sor knka kiz başına zor cidden, mecbur dayanmaya caliscan ama kafana takmamaya calis zamNla belki her sey düzelir yoluna girer, ama sen icinde yasama tek baskna biseyleri , sakin be sakin aglama lütfen rica ediyorum senden bak
Peki bu çok zor bir durum çok acı verici sanki başıma gelen şeyler benim sucummus benim yüzumden olmuş gibi davranıyor lar ben onların utanç kaynağı gibi bir durumdayım ah diyorm nasıl böyle şeyler yaşadım ne kadar kötü durumdayım dedim kendi kendime inanamıyorum yaşadıklarima bu durumda olduguma
Katılıyorum ama gelde söyle işte ne yaparsın. Allah görüyor herşeyi bunları yaşıyorsam vardır bir bildigi belki çok güzel bir gelecek sunar bana bu yasadiklarima değer diye umuyorum
Aşırı Saçmalıyorsun Sıçsanda Hiç bir şey olmaz kiii Sonuçta Ailen Sen Utanırsın diye Yanına Yaklaşmıyorlar Yani Olay Soğuyuncaya Kadar Uzak Dururlar Ama Sanma kii Seni Sevmediklerini İnanki Seni Çok Seviyorlar 💕💕💕
Abi 5 sene geçti yemin ederim hala soguk gerçi annem iş yapmıyorum diye bazen kızıyor aslında yapıyorum okula gittiğim için eskisi kadar ev işlerine vakit ayiramiyorum erkek kardeşim zorbalık yapıyor bana bide güzel olmadığım için beni sevmiyor olabilirler bazen yüzüm çok kötü görünüyor eskiden yüzüm çok güzeldi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Anladığım kadarıyla psikolojik sıkıntılar yaşamışsın dur tahmin edeyim evde sinir krizleri geçirip dışarıya taşırdın ve ailen komşuya mahalleye rezil oldu ve şu an bu durumun etkisinden çıkamadın
Sinir krizi değil ama üzücü şeyler yaşadım
Dışarıya tasimadim ama herkes öğrendi hasta olduğumu zaten çok üzüldüm neden dedim benim bu durumumu anlattınız herkese iylestikten sonra ne olacak diye hiç dusunmedinizmi
Takma bu kadar hem elaleme ne kötü bir şey değil ki adı üstünde hastalık.
Evet peki öyleyse ailem neden böyle davranıyor olabilir ki bende mi sorun
Ailenin senden beklentisi yüksektir o istedikleri noktaya gelmediğin için ümitleri kırılmıştır biraz kendini geliştirirsen ve birşeyler başarırsan bakış açıları değişir ha klasik türk aile yapısı böyledir kendisi yapamadığını evladının yapmasını düşünür yapamadımı hor görür
Sizin mesleğiniz ne acaba 😊
Empati yapabilmeniz güzel birsey 1
Kolluk kuvvetiyim
Kurban olduğum knkam uzulme ne olur aglama ya, biliyorum elde degil ama bende üzüldüm bak şimdi
Çok kötü durumda yım ne yapabilirim
Knka kendi isini eline alana kadar mecbur, kafana takmamaya caliscan bak bende tekim aile vs konuşmuyorum kimseyi kafama takmıyorum beni sevmesin kimse , simdi isim var tekim mutluyum
Ben kızım yani ayrı eve geçmek isterdim bu düşünce bile beni çok üzüyor ama çalışmam gerekiyor bunun için çalışırsam derslerim kalır bunlar başıma geldi diye çok üzülüyorum hayat çok kötü geliyorbana
İste o yüzden sor knka kiz başına zor cidden, mecbur dayanmaya caliscan ama kafana takmamaya calis zamNla belki her sey düzelir yoluna girer, ama sen icinde yasama tek baskna biseyleri , sakin be sakin aglama lütfen rica ediyorum senden bak
Allah yardımcım olsun biran önce kurtulmak istiyorum bu durumdan
Amin knka amin takil et ne dersin varsa konuşuruz içinde yasama , bende tekim aile vs konuşmuyorum kimseyle böyle mutluyum çok şükür
Sizin durumunuzda benim ki gibimiydi peki
Takip et knka oradan da konuşuruz, ben kendimi annem babam 11 yaşındayken ayrıldı o zaman soyutladim baya derin mevzular
Tabi ederim takip
Siz beni yanlış anlamış olabilir siniz aklınıza kötü şeyler gelmesin sadece (kusarken) falan yanimdaydilar
Yok knka asla yanlış anlamadim, insanin zaten aklina direk baska şey gelmesi garip bu hayatta her türlü sey olabilir ben hic oyle düşünmedim 💐
Teşekkürler 😊
Ne demek knka sen icinde yasama hic bişeyi dertlesir konuşuruz, üzülme lutfen💐
😊
Merak ederim seni, sorucam arada hatrini nasılsın diye :)
Öyle aile mi olur? S*ktir et gitsin.
Ne yapmaliyim peki
Umursama. Hayatını düzeltmek için çabala.
Peki bu çok zor bir durum çok acı verici sanki başıma gelen şeyler benim sucummus benim yüzumden olmuş gibi davranıyor lar ben onların utanç kaynağı gibi bir durumdayım ah diyorm nasıl böyle şeyler yaşadım ne kadar kötü durumdayım dedim kendi kendime inanamıyorum yaşadıklarima bu durumda olduguma
Kendi suçun olmadığı için umursamaman lazım zaten.
Aynen bencede oyle
Katılıyorum ama gelde söyle işte ne yaparsın. Allah görüyor herşeyi bunları yaşıyorsam vardır bir bildigi belki çok güzel bir gelecek sunar bana bu yasadiklarima değer diye umuyorum
Tam Olarak Neyini Gördüler
Görülmemesi gereken şeyler işte
Yani kötü anlarima tanık oldular
Kötünün Anlamı Neee
Tamam sizinle paylaşmak beni mutlu eder
🤔🤔🤔
Kötü derken yanlış anlamayın anlatamadım sanırım neyse
Anlat O Zaman
Kötü derken yanlış anlamayın aklınıza yanlış şeyler gelmesin
Mesela (kusmaK)
(kusmaK)
Aşırı Saçmalıyorsun Sıçsanda Hiç bir şey olmaz kiii
Sonuçta Ailen Sen Utanırsın diye Yanına Yaklaşmıyorlar Yani Olay Soğuyuncaya Kadar Uzak Dururlar Ama Sanma kii Seni Sevmediklerini
İnanki Seni Çok Seviyorlar 💕💕💕
Abi 5 sene geçti yemin ederim hala soguk gerçi annem iş yapmıyorum diye bazen kızıyor aslında yapıyorum okula gittiğim için eskisi kadar ev işlerine vakit ayiramiyorum erkek kardeşim zorbalık yapıyor bana bide güzel olmadığım için beni sevmiyor olabilirler bazen yüzüm çok kötü görünüyor eskiden yüzüm çok güzeldi
Kaç Yaşındasın Lütfen Dürüst ol yardımcı olacağım
21 nedenki
O zaman Arkadaşın Ailene Sana Araba Çarptığını Söylesin
Bak Ailen Nasılda Korkacaklar Seni Ne Kadar Çok Sevdiğini O Zaman Anlayacaksın
Him biraz ilginç geldi bu fikir ama neden olmasın bu sayede sevgi bağları kuvetlenebilir
Biz ilk Okulda Yapmıştık Annemiz Çok Korkup Bağırınca Saklandığımız Yerden Çıktık 😂😂😂
Ama Dikkat edin Kimseye Bir Zararınız Dokunmasın Kalp Krizi Geçirmesin