Ben 4 5sene once bir rahatsızlık geçirdim ailem kötü anlarima tanık oldu?

Baygınlık geçiriyordum kendim ihtiyaclarimi gideremiyordum onlar beni hep kötü anlarda gördü annem ve babam bana artık değer verilmiyor sevilmiyor um itibarım yok bu evde herkes bana cephe almış sanki dersaneye gidiyorum üni için
Evlenmek istiyorum olmuyor ben ne yapabilirim bıktım eskiden çok severlerdi beni şimdi yok çok çok üzülüyorum hep ağlıyorum hep dua ediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Kötü anlar derken yanlış anlaşılmasın kusma dan bahsediyorum
Ben 4 5sene once bir rahatsızlık geçirdim ailem kötü anlarima tanık oldu?
Cevapla