Ülkemizdeki nüfus daha da artmalı mı yoksa azalmalı mı?

Türkiye nüfusu şu an 84 milyon. Recep Tayip Erdoğan nüfusun daha da artması gerektiğini söylüyor. Sizce nüfus daha da artmalı mı yoksa nüfusu azaltma yönünde politikalar mı izlenmeli?
Ülkemizdeki nüfus daha da artmalı mı yoksa azalmalı mı?
Cevapla