
Aileden olmayan birini kardeş gibi bağrınıza basar mısınız?

Hayatımda kimseyi arkadaştan öte yerine koymamıştım. 10 yaşlarımdayken bir arkadaşım vardı, zannediyorum Akrep burcu, onun yaptığı bazı şeylere karşı yakın arkadaş olduğumuzu veya yerini anladığım zamanlar oldu. Bir de 21 yaşımda kendi evime geçtiğim dönemde bir kız arkadaşım oldu, bir sneeoten onu kardeşim yerine koydum değil ama kız kardeşim gibi gördüm. Tek söyleyebileceğim ikinci başta olmak üzere bu ve bunlar. İkincisi diyebilirim daha çok. Yaşadığınız dönemle çok alakası var.
Ben bu konuda şanslı adamım ya da şansımı kendim yaratıyorum, bilmiyorum. 20 yıldır 30 yıldır hayatında olup da kardeşim kadar sevdiğim bir sürü insan var.
Bu saatte arasam niye diye sormadan koşup gelevek bir sürü kardeşim var.
Evet, öyle bir arkadaşım var.
Her şeyimi bilir, her şeyini bilirim. Dışarıdan bizi kuzen ya da kardeş sananlar oluyor.
Birbirimizden ne bir şey gizleriz ne de maddiyat yönünden sorun yaşarız.
Sadece bir kardeşim var ve ondan gayri hiçkimseyi onun kadar sevemem. ''Kardeşim'' şeklinde hitap etmeyi de sevmem ve kullanmam. Ama kardeş gibi sevdiğim insanlar mevcut.
Cevap
13Cevap
Evet. Çocukluk arkadaşımdı ve yıllar önce intihar etti.
Aman yok sevemem ben öyle kimseyi, herkesten sıkılırım hemen.
😄Hümanist yanım öldü sadist yanım doğdu
Djhdkfkg
İnsan seviyor, değer veriyor kardeş gibi ama sonuç genelde hüsran.
Neden hüsran olsun
@Nabertatlışım Bana öyle denk gelmiş demek ki.
Umarım daha iyi olur. Ne diyelim
@Nabertatlışım İnşallah.
Elbette sevdim.
Bazen kardeş olmak için arada kan bağı olması gerekmediğini gösteren dostlarım oldu şükür.
hayır hiç kimseyi kendi kardeşim gibi sevemem ama kardeşimden bi tık altı olan çocukluğumun geçtiği kuzenim var bayan bir de erkek kuzenim
Kendi kardeşlerimi bile kardeş gibi sevemedim ki başkasını seveyim.
3 dostum vardı onlar yüzünden yara bile aldım bugün bir tane dostum kaldı onu da kaybetmem umarım
yaa fotoğraf inanılmaz tatlı
sevmedim, kardeşimin yerini kimse alamaz
evet arkadaşımdı baya seviyodum her şeyimiz birdi her şeyini bilirdim o da aynı şekil sonra mal sevgilisiyle barıştığını anlatırken geceydi ve geçti uyuyorum iyi geceler anlamında 👋emojisi attım iyi geceler yazacaktım tamam madem öyle konuşmayalım dedi kaç sene geçti hala konuşmuyo benimle
'Kan Bağı Neye Yarar, Can Bağı Olmadıktan Sonra... Can Bağıyla Bağlı Öyle Dostlarım Var ki, Kan Bağlılarımı Hiç Aratmıyorlar Bana...'
12,13 yıldır devam eden dostlarım var. Annesine anne derim ailecek görüşürüz ve ne olursa olsun hep yan yana oluruz.
Sevdiğim arkadaşlarım elbette oldu ama kardeşim kadar değil.
Bana göre kan bağı ayrı, can bağı apayrı...
Basmışlığım vardı artık kimseyi bu kadar çok sevmiyorum, verdiğin değeri göremiyorsun çünkü.
Hiç o kadar sevdiğim biri olmadı ama tabiki olabilir böyle dostluklar, olsa da güzel olurdu
Tabi biz ona dost diyoruz ama ailemden öte tutmam asla.
Tabi ki de dostlarımı bu kategoride değerlendirebilirim
Ergenlik yıllarım hep öyle geçti
Sevdim,10 yıllık dostum kendisi. Babam bile onu kendi oğlu gibi görür
Kan bağı değil, gönül bağı önemli.
Tabiki de sevdim ve hala konuşuyorum.
Evet sevdim tabii ki hala seviyorum
Yok sevdim ama kardeşim kadar degil
Evet var bir kaç degerlı insan ☺️
Gereği olmayan şeyler yaşamadık be
Sevdik de noldu sanki nankör kpkler.
Sevmedim
Evet
sevdimm
Hayır.
Evet. Neden olmasın.
Güzel soru olmuş 😊👍
Hemde nasıl
Sevdim ❤
Çocukluk arkadaşım
Hayır..
Evet @Hissiz72
Evet sevdim
Evet
Sevdim
Sevdim
Evet
Evet öyle biri var.
Evet tabi
Evet sevdıgım var
Hayirr
Hayır
Sevmedim sevmemde
evet
Severim sevgi pozitifdir insanı diri tutar
Tabi ki de evet
Hayır
Sevdim
Evet, arkadaşımı
evett
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?