Öz kardeşiniz olmasada birini hiç kendi kardeşiniz olarak seve bilirmisiz?

Biri vardı onu vallahi kendi kardeşim gibi seviyordum erkek idi oda bana kardeşim diyordu abla-kardeşdik ama aramızda kan bağı yoktu şimdi vefat etti onsuz nefes alamiyorum😭Anlamadığım bu nasıl ilahi güç ki kan ve can bağın olmadan böğle çok sevesin, sizin başınıza böğle olay geldi mi?
Öz kardeşiniz olmasada birini hiç kendi kardeşiniz olarak seve bilirmisiz?
Cevapla