11 yıllık kardeşim yerine koyduğum kardeşim dediğim arkadaşım var , biraz pohpohlanmalı övülmeyi seven biri, her konuda yanında oldum aynı şekilde oda hep benim yanımda oldu , birlikte gezdik, birlikte en özelimizi paylaştık birbirimizde kaldık herşeyimiz ortaktı..
Aramızda bir yaş var ben 94 doğumlu o ise 95 doğumlu , çevrede beni överler işte çok iyi kalplisin Güler yüzlüsün güzelsin derler makedonya göçmeniyim bazen bana keşke bende göçmen olsaydım falan derdi neyse konum şu , yaza evleniyorum sürekli yakın olan hep destek çıkan arkadaşım benden uzaklaşmaya başladı soguk davranıyor gibi hissediyorum , dininde bir kız hatta birbirimize dua ederdik hep hala daha öyle her duamda o vardır.. onun hayatında biri yok kendine özgüveni de çok yok ve bu konuda bile hep destek çıktım ona psikolog ayarladım neler neler yaptım , stresli telaşlı zamanlardayım, yakın zamanda nişanım var Allah nasip ederse yaza düğünüm olacak zaten stresliyim bu zamanda yanımda olması gerekirken bana soğuk davranıyor , hergün defalarca arayan yazan soran şimdi isteksiz konuşuyor gibi hissediyorum ben ona hiç bişey yapmadım , ve böyle olmasına çok üzülüyorum benimde hevesim gidiyor her şeye mutsuz hissediyorum kendimi artık çok.. kardeşim dedim ben ona hala diyorm evet ama kendi tatlı telaşlarıma bile hevesim kalmıyor bu böyle yaptıkça :( arkadaşım neden böyle oldu? Nolur bana fikir verin çok üzgünüm ben :( ve onu çok seviyorum 😞
Aramızda bir yaş var ben 94 doğumlu o ise 95 doğumlu , çevrede beni överler işte çok iyi kalplisin Güler yüzlüsün güzelsin derler makedonya göçmeniyim bazen bana keşke bende göçmen olsaydım falan derdi neyse konum şu , yaza evleniyorum sürekli yakın olan hep destek çıkan arkadaşım benden uzaklaşmaya başladı soguk davranıyor gibi hissediyorum , dininde bir kız hatta birbirimize dua ederdik hep hala daha öyle her duamda o vardır.. onun hayatında biri yok kendine özgüveni de çok yok ve bu konuda bile hep destek çıktım ona psikolog ayarladım neler neler yaptım , stresli telaşlı zamanlardayım, yakın zamanda nişanım var Allah nasip ederse yaza düğünüm olacak zaten stresliyim bu zamanda yanımda olması gerekirken bana soğuk davranıyor , hergün defalarca arayan yazan soran şimdi isteksiz konuşuyor gibi hissediyorum ben ona hiç bişey yapmadım , ve böyle olmasına çok üzülüyorum benimde hevesim gidiyor her şeye mutsuz hissediyorum kendimi artık çok.. kardeşim dedim ben ona hala diyorm evet ama kendi tatlı telaşlarıma bile hevesim kalmıyor bu böyle yaptıkça :( arkadaşım neden böyle oldu? Nolur bana fikir verin çok üzgünüm ben :( ve onu çok seviyorum 😞
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer