Arkadaşlar Evlatlık Olduğumu Öğrendim ve Kötü Bir Olay Yaşadık Sizce Ne Yapmalıyım Siz Olsaydınız Ne Yapardınız?

Arkadaşlar 10 gün önce evde yalnızdım ve okula gitmek için hazırlanıyordum. Kırmızı bir kazağım vardı bulamadım herhalde karıştı diye annemin dolabına baktım. Bakmaz olaydım... Annemin dolabında siyah bir poşet gördüm merak edip açıp baktım. Adli tıp kurumu raporu çıktı. Melek yazıyor Annemin babamın adı da yazıyor. Ne alaka dedim ve okudum "DNA sonucu negatif çıkmış olup Nurdan ve Kemal çiftliğinin Melek... herhangi bir akraba bağı yoktur." yazıyordu. Ben o an şok oldum. Ne yapacağımı nasıl tepki vereceğimi bilemedim. Bir yanlışlık vardır dedim ve annemi aradım durumu anlattım baktım o da şok oldu lafı çevirmeye başladı. Yıkıldım mahvoldum. Sinir krizi geçirip mutfakta ne varsa kırıp döktüm ve bileklerimi kestim sonra bayılmışım kendime geldiğimde mutfaktaydım ve annemin üstüne yatmış vaziyetteydim. Başımızda ambulans görevlileri ve polis ekipleri de vardı. Göz ucuyla anneme baktım eteğinde ve yeleğinde kanlar vardı. O da bıçakla kendini yaralamış sonrasını hatırlamıyorum. Annem şu an yoğun bakımda hemde benim yüzümden... Arkadaşlar ben ne yapıcam? Ben Hangisine üzüleyim? Evlatlık olduğuma mı? Canını feda edecek kadar beni bu kadar seven anne ve babama mı? Veya kendime mi? O an sağlıklı düşünemedim bir kriz anıydı. Ben Anneme bir şey olursa biterim.. Sizce ne yapmalıyım? Siz olsaydınız ne yapardınız?
Arkadaşlar Evlatlık Olduğumu Öğrendim ve Kötü Bir Olay Yaşadık Sizce Ne Yapmalıyım Siz Olsaydınız Ne Yapardınız?
Cevapla