Siz benim durumum da olsanız ne yapardınız?

Henüz 8 aylık evliyiz ama eşim sürekli işlerle meşgul oluyor ben de evde akşama kadar tek kalıyorum sürekli aynı rutin işler kendimi bir kadın olarak değil de sanki hizmetçi gibi hissediyorum sizce ne yapmalıyım bu durumda
Siz benim durumum da olsanız ne yapardınız?
Cevapla