Bu süreçte neler yapabilirim? siz olsanız ne yapardınız?

Yks'ye hazırlanacağım eşit ağırlığım hukuk istiyorum. Hazırlanacağım diyorum çünkü işe girip çalışmak zorunda kaldım Eylül olduğunda dershaneye falan gitmek istedim ama ailemden herhangi bir destek göremedim ben de iş bulup çalıştım, yks ye hazırlanmak için işten çıktım. Dershaneye gitmemin şu an bir anlamı yok çünkü zaten açılalı 5 ay oldu konuları yarısından fazlasını bile bitirmislerdir. Nereden nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Kocluk almayı düşünüyorum birde bir kuruma deneme için kayıt olacağım. Sizin bu 5 ay için tavsiyeniz nedir?
Bu süreçte neler yapabilirim? siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla