Dışarıda çok kalabalık olmayan bir yere yaparmisiniz?

Böyle herkesin geçmedi ama yine de insanların geçtiği yerde çok sıkışınca koseye gecip isermisnz?
Güncellemeler
+1 yıl
Hep erkekler yapıyor sokağa biz kadınlar yapsak hemen kötü gözle bakarsınız biz işemeyek mi mq
Dışarıda çok kalabalık olmayan bir yere yaparmisiniz?
Cevapla