Aile & Toplum Yalnızları buluşturan bir mekan olsa gider misiniz? kamil10 Takip Et Xper 5 Yaş: 38 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Mekana gittiğinizde neler yapmak isterdiniz? Güncellemeler+1 yıl Yotum Güncellemeler+1 yıl Düşünceniz Yalnızları buluşturan bir mekan olsa gider misiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
sevimlimanyak Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 65% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 935 cevap paylaştı. Elit bir yer olursa gitmek isterdim. Ama ipini koparan geliyorsa işim olmazdı. 0 3 Yorumla kamil10 +1 yıl Yani gelen kişinin elit mi ipini koparan mı bilemeyiz. Önemli olan orada bulunma amacı Yorumla sevimlimanyak +1 yıl Bir yer açıldıktan kısa süre sonra müşteri potansiyeli belli olur. O nedenle anlamak için âlim olmaya gerek yok. Yorumla kamil10 +1 yıl Peki Yorumla
dionysosjai Takip Et FenomenMaster Yaş: 21 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Yemek varsa giderim yemeğimi yer dönerim. d 0 1 Yorumla kamil10 +1 yıl Bedavadan yemek yok 😉 Yorumla
Peugeot90 Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 35% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Yalnızlığımı giderirdim. 0 1 Yorumla kamil10 +1 yıl Peki
BeniBöʎleBil Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Şu an oradasın zaten. 0 4 Yorumla kamil10 +1 yıl Reel bir mekandan bahsediyorım Yorumla BeniBöʎleBil +1 yıl Bu işin sonu yatağa gideceğine göre, genelevleri bahsettiğin mekandan sayabiliriz. Yorumla kamil10 +1 yıl Benim bahsettiğim bu değil. Ama tanıştıktan sonraısnı bilrmrm. Geenelevlerdr maddi karşılık üzerine bir durum. Benim dediğimde duygusal yalnızlığa son verme Yorumla BeniBöʎleBil +1 yıl Şuna açık açık "sevişeceğim birini arıyorum" desene... Çok gereksiz geveliyorsun. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Elit bir yer olursa gitmek isterdim. Ama ipini koparan geliyorsa işim olmazdı.
Yani gelen kişinin elit mi ipini koparan mı bilemeyiz. Önemli olan orada bulunma amacı
Bir yer açıldıktan kısa süre sonra müşteri potansiyeli belli olur. O nedenle anlamak için âlim olmaya gerek yok.
Peki
Yemek varsa giderim yemeğimi yer dönerim. d
Bedavadan yemek yok 😉
Yalnızlığımı giderirdim.
Peki
Şu an oradasın zaten.
Reel bir mekandan bahsediyorım
Bu işin sonu yatağa gideceğine göre, genelevleri bahsettiğin mekandan sayabiliriz.
Benim bahsettiğim bu değil. Ama tanıştıktan sonraısnı bilrmrm. Geenelevlerdr maddi karşılık üzerine bir durum. Benim dediğimde duygusal yalnızlığa son verme
Şuna açık açık "sevişeceğim birini arıyorum" desene... Çok gereksiz geveliyorsun.