Birlikte gezecek kimse bulamadığınızda tek başınıza gezer miydiniz?

Ben gezmeyi çok seven biriyim lakin hiç gezmiyorum daha doğrusu gezemiyorum. Çünkü gezecek kimse bulamıyorum. Ailem eve bağlı. Birlikte gezebilecegim bir arkadaşimda yok. Elime telefonu alıp gezmek ve gezdigim yerleri kameraya almak istiyorum. Lakin cesaret edemiyorum. Üstelik ben univesitedeyim. Şehiri gezmedim kampüsü bile çok bilmiyorum. Arkadaşlarım var ama gezebilecegim kimse yok. O kadar bunaldimki sürekli yurtta takılmak zorunda kalıyorum
Birlikte gezecek kimse bulamadığınızda tek başınıza gezer miydiniz?
Cevapla