Bir yere, seyahate ya da tatile…
Geceniz huzur dolu geçsin👍🏻
Geceniz huzur dolu geçsin👍🏻


Ben genelde bedensel engelli olduğum için kendi işimi kendim yapabiliyor olsam da yanımda benimle beraber refakatçi olacak birisine ihtiyaç duyuyorum.
Yalnız yapılan hiç bir şey güzel değildir.
Sevdiğim adamın elini tutarak, omzuna yaslanarak yürümek elbette
👍🏻
Çok iyi anlaştığım kişiyle olabilir..
Şimdi fark ettim, yeni yaşın kutlu olsun 🎊🥳, nice sağlıklı sıhhatli yılların olsun mutluluk dolu ve huzur dolu…
🙂rica ederim ne demek, sende çok sağol🤍
🙂 rica ederim
Cevap
3Cevap
Yanında biri ile gelmek
Yalnız başıma ülkeyi bir uçtan diğer uca gezdim. Oldukça da keyif aldım.
Yalnız gezmeyide seviyorum.
Ama özellikle annem, kız kardeşim ve manitam ile gezmeyi çok seviyorum.
Yalnız gezmeyi isterim. Karışan eden olmaz.
Bazı zamanlar insan yanında biri olsun ister.
Bence yalnız gezmek hep öyle yaparım
Yalnız geziyorum hep
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?