• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Sizce kürdistan diye bir ülke kurulur mu?

asikız128
asikız128 Takip Et
Xper 3 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Facebokta YouTube de twiterde profilini kürt bayrağı yapan ve kürdistan yazan insanları görünce sindirim bozuluyor. sizce öyle bir ülke olur mu?
Sizce kürdistan diye bir ülke kurulur mu?
Cevapla
Profil Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Argonyalı
    Argonyalı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl

    Kürtlerin arasında 2 yıl kadar kaldım çok iyi tanırım. Madde madde yazayım:

    1) Çoğu Bdp'ye oy verir.
    2) Atatürk'ten nefret ederler. Küfrederler, söverler.
    3) Sen Kürtçe konuşmayı bilmediğin halde yanında Kürtçe konuşurlar.
    4) 10-15 tane çocuk doğururlar. Adam kendini zor geçindiriyor birde 10 tane çocuk yapıyor. Sonra salıyorlar batıya yatılı okullara ve Kuran kurslarına.
    5) Masanın üzerine ''Kürdistan'' yazan arkadaşım vardı.
    6) Şehit haberleri geldiğinde ''Yine şehit verdik ya'' dediğimde bir kürt ''Sizinkiler şehit oluyor da bizimkiler şehit olmuyor mu? dedi. pkk da ki askerleri kastetti.
    7) Görmedikleri için birçoğu hırsızdır. Başka birisinin külotunu çalanı bile duydum.
    8) Çoğu pis olur. Temizlik nedir bilmez çoğu. Tencereden yemek yerler.

    Genelleme yapmıyorum ama bir çoğu böyle. Hatta %90'ı böyle diyebilirim. Sonra gelip Kürdistan hayalini kurarlar. Diyelim kurdun Kürdistan'ı ee bu ülkeyi nasıl kalkındıracaksın. ? Zaten okur-yazar oranı düşük nasıl gelişecek o ülke. Kendi kendini bitirir boşa gider o topraklar. Onlarda bunların farkına varıp bu hayalden vazgeçmeleri lazım.

    12
    5 Yorumla
    • odunkalas
      odunkalas
      +1 yıl

      haklisin bro bu onların hayali degil zaten amerika ve israilin onlara hayal diye sundukları götoşlar parayi nerden aldiklarina bakmiyolar ulan insan sorar bu bana parayı nie veriyo diye mal bunlar mal

      Yorumla
    • Teyrebaz1
      Teyrebaz1
      +1 yıl

      @odunkalas ahahahaa adam kendi çıkarları için parayı alır tabi sonucu ne olursa olsun senin kafan bunu basmicak kadar az

      Yorumla
    • Teyrebaz1
      Teyrebaz1
      +1 yıl

      @odunkalas sen bunu düşünüyorsun da dağdakiler bunu düşünmicek kadar canım sence?

      Yorumla
    • Bilnmez_yy
      Bilnmez_yy
      +1 yıl

      Sen çok biliyorsun sanki siz Türkler çok görgülüsünüzde boş yapma

      Yorumla
    • Bilnmez_yy
      Bilnmez_yy
      +1 yıl

      @odunkalas o kullandığın bro kelimesi bile kürtçe haberin olsun ;)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • gallantt
    gallantt Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 45%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 985 cevap paylaştı.

    Faşist olmama neden olan kişilerdir.. Her kürtün içinde "Kürdistan (!) aşkı" yatmaktadır.. Bunu geçte olsa anladım..

    İnsanları ırk cinsiyet cinsel tercih din vs gibi konularda ayırmam normalde.. Ama tanıdığım kürtlerin de içinde "hainlik" gördüğüm için artık o kısma farklı gözle bakmıyorum.. ( Genellemeleri yanlış bulurum.. Ama %95'i böyledir.. )

    scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/.../...168703729_n.jpg

    fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/.../...277339_n.jpg

    fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/.../...754568_n.jpg

    Not 1 : Türk değilim.
    Not 2: Küfürlerinizi s. klemicem
    Not 3 : www.3g.co.uk/.../...ung-galaxy-note-3-review-2.jpg :D :D

    72
    12 Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Adamsın l*n

      Yorumla
    • Sapıkadın_
      Sapıkadın_
      +1 yıl

      Adamin dibi !

      Yorumla
    • orknc
      orknc
      +1 yıl

      Bu cocuk bir harika dostum. Gonderiyi begenmeywn iki erkek uc kız varmış onlarda sosyal kürt :D

      Yorumla
    • CemreBozkrt
      CemreBozkrt
      +1 yıl

      Saygılarr!!!

      Adamsınn adamm

      Yorumla
    • sailorist
      sailorist
      +1 yıl

      Ben de mi faşist olsam dedim valla muhteşem

      Yorumla
    • Roocco
      Roocco
      +1 yıl

      işte bu , adamsın

      Yorumla
    • BenCanavarım
      BenCanavarım
      +1 yıl

      bir eklemede benden gelsin
      Enses ilişki de var

      Yorumla
    • hpolat2101
      hpolat2101
      +1 yıl

      Ve biz Kürtler hala siz Türk'leri kardeş görüyoruz ya ne diyim bilemedim..

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Aynı aileden olmayan kardeşin değildir

      Yorumla
    • edryhan
      edryhan
      +1 yıl

      tamam iyi güzel demişsin +1 inide verdim ama şunun bir farkına varmak laızmki her kürt pkk lı değildir ve pkklı olmayan her kürt kardeşimizdir

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Kürtlerin %90ına kürdistan dersen gözleri parlar anlarsın ülkenin bölünmesini istediklerini

      Yorumla
    • gallantt
      gallantt
      +1 yıl

      @hpolat2101 @edryhan

      1-Türk değilim demişim. Ailem arap kökenli ve ben inançsız biriyim. Hiçbir konuda ayrım yapmam..

      2-Sizden bahsetmemişim.. %5'lik kesimdesin.. Adamsın.. Olması gereken de bu zaten..

      3-Ben sadece pkk destekçisi gibi gözükmeyip aslında pkk yandaşı insanların çok olduğunu söylüyorum.. Hatta %95 demişim. Nelerle karşılaşıyor insan..
      Ben ne kürt derim kendime ne arab ne de türk.. İnsanım sadece.. Ve teröre destek veren hiç kimseyi insan yerine koymuyorum.

      Yorumla
  • sarısıcak
    sarısıcak Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 45%
    +1 yıl

    Kurulur öyle hemen değil ama tıllardır alt yapısını oluşturmaya çalışıyorlar eskıden kurt şarkılara kanalllara ızın verılmıyordu buda ayrı bır saçmalık adam Kürtçe şarkı dinliyor dıyor, polis arabandan çıkarıp tekme tokat gırdı bunu yapan bır ülke nın şimdi toprakları bölme düşüncesi var insanlar eskıden bölünecek dendığinde bole ayaklanırken şimdi bu tepki bile görünmüyor ne dıyım hakkımızda hayırlısı olsun bu arada ne kurt ne Türk ırk ayrımı yapmam

    0
    0 Yorumla
  • mistikHadesiçe
    mistikHadesiçe Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 644 cevap paylaştı.

    tabıkı hayır :D
    bak kanks ınsanlar abna dıyor kı sen nesın neyı savunuyorsun
    bana kalsa hıc bayrak olmasın sınır da olmasın
    adam bana ataturk olmasa şu olurdu bu olurdu dıyıp ataturku put yapıp resmen ona taparsa kürt olurum
    adam bana foşik tece kürdistan alan fılan dese türk olurum.
    yanı ben her turlu fanetezme karsıyım kım ne derse desın

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

45

Cevap

109

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    @gallantt

    Senin anlayışın bu kadar sa umarım bu anlayış darlığına bir tek sen sahipsin..
    Ben de kürdüm ve ne benim ne ailemin ne çevremin ne yakın akrabalarımın zerre böyle bir isteği olmadı.. Olmazda..
    Herkesi geçtim ben bayrağın vatanın ne demek olduğunu emin ol yobaz kardeşim sen den de bu konuyu açandan da senin gibi düsünenlerden de kat kat daha iyi biliyorum..
    Sağ sol çatışmasında başarılı olamayan bu konuda bu ülkeyi karıstıramayanlar (en azından uzun süre) işte senin zihniyetindekiler sayesinde kürt türk çatışmasına ağırlık veriyor ve sen de herkesi bir tutarak bu oyunda oyuncak oluyorsun...
    Devam et yobaz kardeşim.. Ama şunuda bir araştır.. Kökenin nerden geliyor? Türk deme lütfen..
    Ben sana yardımcı olayım. . Sen ya ermeni kökenlisin ya kürt ya da arap.. :)
    Umarım yobaz kardeşim Sen ve senin zihniyetindeki insanlar ki bu zihniyet bu vatan uğruna can veren onca kahramanın kemiklerini sızlatır bu zihniyetin ne kadar kötü ve aşağılık bir zihniyet olduğunu geç olmadan fark edersiniz...
    Kalın sağlıcakla..

    2
    6 Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      ermeni veya arap kökenli deilim. bu 2 ırktandan da nefret ederim yobazda deilim. senin ailen veya akrabaların istemiyor olabilir ama kürtlerin yüzde doksanı istiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bak hala ırk diyip duruyorsun.. o kadar sey yazdım bumu verdiğin cevap.. Ben tarih okudum ve tarih arastırmasıyla geçti uzun bir zamanım.. Sana diyorum ki kökenin bu saydıgım 3 kökten gelmedir.. ya da en en en fazla ecnebisin.. Yani bu topraklara sonradan gelip yerlesen yabancı uyruktan gelmesin.. Ben de ermenilerden tiksinirim bu konuda hem fikiriz.. Ama sen azınlıkta olan bir kaç şerefsiz için bir toplumu bir etnik kökeni tamamen yadırgayamazsın... buna ne hakkın var nede bu insani değerlere sığan birşey..
      Kaldı ki senin cevrende ne kadar kürt var da sen %90 dan bahsediyorsun :) komik olma nolur..
      Ben kürtler arasında büyüdüm ve sana şu kadarını söyliyim. Ayrı bir devlet isteyen (alayının kanını s.) inan bana %20 yi asla geçmez.. Bu %20 in de çoğu sen gibi onun bunun soylediklerinin etkisinde kalanlar... Bu konuyu sen benden daha iyi bilemezsin..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Daha bu gün taziye yerinde ki hepsi kürt kökenli insanlar konu işide vs. geldi ve ALLah işidi de pkk yı da onlara gönül verenleri de kahretsin diye dua edip amin dendi.. bunları söyleyenler senin nefret ediyorum diyip bir tuttuğun etnik kökenden gelme..
      Ya canım benim üzerine alınma ama hayvanlar bile farklı cins teki hayvanlara hayatta kalma dısında saldırmıyor ayrım yapmıyorken sen bu toprakları kurtaran insanlar arasında ayrım yapıyorsun..
      Sen n büyük deden de benim büyük dedem de omuz omuza bu vatanı kurtarmadıgını nerden biliyorsun? Neden böyle dedim biliyor musun. benim dedem çanakkale savaşında can verdi.. Ve bir kürttü..
      Yani diyorum ki lütfen bu zihniyetini değiştir.. Lütfen..

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      yanılıyosun kürtlerin yüzde doksanı kürdistanı istiyo ve türk düşmanı benim ırkımı sevmeyen bir toplumu bn neden seviyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen in durumunu örneklendireyim..

      bir köyde yaşıyorsun.. ve hayatın boyunca hiç çıkmadın köyden dışarı.. O köydeki kanun kural kişiler yaşantıları fikirleri senin için tektir.. Ve sen sadece onları doğru bilir onları tanırsın..

      Seninde çevren de kim var ne var bilmiyorum ama.. Ben Kürd asıllıyım. Sen den binlerce kat daha fazla kürtlerle iç içeyim.. Ben bu güne kadar toplasan yalan söylemiyim 50 i geçmeyen bir azınlığın istediğini gördüm...
      Ya geri kalanlar? Sen %90 derken 13 minyondan fazla kürt asıllı insanla konusmus görüsmüs gibi davranıyorsun :)
      Ya ALLAh aşkına kaç kişi tanıyorsun ki %90 diyebiliyorsun.. Belki çevrende sadece o şerefsizer vardır?
      Benim bu konuyu açarken bunca uzuun uzunn mesaj yazarken senin zihniyetinde olanlardan tek birşey istiyordum..
      Sadece bir tutmamak..
      Kötü konusucam kusura bakma ama beni teröristle şerefsizlerle bir tutanların ben kanına tüküreyim.. Çünkü olmadığım bir sıfatı bana bir ALLah ın kulu takamaz. buna gücü de çapıda yetmez..

      Yorumla
    • Pişmanadamm
      Pişmanadamm
      +1 yıl

      Çok güldürdün beni gizli kökenimiz ya kürt ya ermeniymiş nereden öğreniyorsan artık tarihi. öz me öz türküm.

      Yorumla
  • WhiteShadow87
    WhiteShadow87 Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    İnsanları kışkırtarak eline ne geçti şimdi?
    Bu kutuplaşma niye var
    Dış güçlerin oyunlarına sadece kürtler gelmiyor sizde geliyorsunuz

    Bu sınırları birlikte koruduk türk laz çerkez kürt hep beraber
    Daha sonra başkalarının planlarına alet edildi
    Herkesin düşünceleri yönlendirildi
    Kürtleri suçluyorsunuz ama bizim hiç mi suçumuz yok
    Yanlışa yanlışla karşılık verilmez
    Bende türküm en yakın can dostum kürt
    Bir birimizi mi boğalım şimdi
    Bu ülkede gelecek görmüyorum zihniyet değişmedikçe

    İnsanlık mertebesi üzerinden düşünmüyorsunuz hiç
    Türküde kürdüde lazı çerkezide önce insan

    11
    8 Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      adamlar kürdistan kuruldu diyo

      Yorumla
    • WhiteShadow87
      WhiteShadow87
      +1 yıl

      Kuzey ırakta kuruldu

      Varsayalım ki bu ülkede kurulduğunu iddia ediyor
      Anca konuşulıur

      Benim kızdığım nokta şu
      Bu ülkenin içinde haklar tanınmaya başlandı
      Herkes ne diye vıdı vıdı ötüyor anlamıyorum
      Yorumları okudum utandım yemin ederim

      Bunlar 100 yıl önceden planlanmış şeyler
      Büyük ortadoğu projesi adına yapıyorlar birbirimize düşürmeye çalışıyorlar
      Size taş atana gül atmayı deneseniz ne olur sanki ne kaybederiz

      1950 den sonrasına iyi bakın
      Önce alevii konularını açarak bölmeye çalıştılar
      70 lere doğru lice katliamı oldu
      ardoından asala örgütü kuruldu bunlara tepki olarak
      Birilerinin planları eseri oluyor bunlar
      Halk eziyetini çekiyor

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Türkiye de kurulmuş sadece türkler bilmio bnde yeni öğrendim. buradan da tayyibin *

      Yorumla
    • WhiteShadow87
      WhiteShadow87
      +1 yıl

      Onca şey yazdım hiç birini anlamamışsın ne diyim
      Yazıklar olsun bizim milletimize hala aynı notadan çalıyorsun

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Aynı aileden olmayan kardeşin değildir

      Yorumla
    • WhiteShadow87
      WhiteShadow87
      +1 yıl

      Hadi bakalım daha ne kadar saçmalıcaz

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Bilmiom valla kürdistan kurulmuş çok mutlu oldum umarım ülkemize gelip katliamda yaparlar

      Yorumla
    • Taita
      Taita
      +1 yıl

      adam doğru söylüyor.. bölünmeye hizmet ediyoruz bu şekilde birbirimize eşekçi hırsız bilmem ne diye diye

      Yorumla
  • mehcab
    mehcab Takip Et
    Master Yaş: 81 , eic 75%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı.

    1918 Yılında ortaya konan ABD başkanı Wilson a ait plan,
    1. Orta doğu ve Anadolu Müslümanlara ve Türklere bırakılamaz.
    2. ABD nin has menfaatleri (SİYONİZMİN) bölgede büyük İsrail ile büyük Ermenistanın kurulması şarttır ve behamehal (ACELE) kurulmalıdır..
    3. Bölgede yaşayan Kürtler devlet kurma vaadi ile aldatılmalıdır (ÇÜNKÜ ONLARDA MÜSLÜMAN)..
    Barzaninin Yahudi olduğunu biliyormusunuz? İŞID denen kuruluşun aslında Yahudi milisleri ve MOSSAD ajanları olduğunu biliyormusunuz? Madem İslam adına yola çıktılar neden Yahudilere saldırmıyorlarda Alevileri ve Türkmenleri yok etmeye çalışıyorlar?
    Bu gün Kürt davası adı altında ki PKK aslında Ermeni örgürtüdür.. Kürler konyayı sonra göreceklerdir.. BDP lilerin tamamının Ermeni kökenli olduğunu biliyormusunuz?
    İnşalalh bir şeyler öğrenmişsinizdir şu kadar izahtan..

    17
    10 Yorumla
    • Paratroops
      Paratroops
      +1 yıl

      Baştan aşağı safsata. ... .

      Yorumla
    • mehcab
      mehcab
      +1 yıl

      Biraz açta kitap ve belge oku ondan sonra savsata de.. yarın Yahudiler ile Ermeniler bölgede milleti düzmeye başlayınca anlarsınız hanyayı Konyayı..

      Yorumla
    • buhranlıı
      buhranlıı
      +1 yıl

      @mehcap sonuna kadar haklısın +1

      Yorumla
    • kakarotto89
      kakarotto89
      +1 yıl

      yav he he

      Yorumla
    • Paratroops
      Paratroops
      +1 yıl

      Yalan belge ve kitaplar onlar , gerçek belgelere asla ulaşamazsınız. ...
      3 - 5 kendini bilmez, hayalperest kesimlerin komplolarına alet olmayın. ..

      Yorumla
    • mehcab
      mehcab
      +1 yıl

      Sen git o zaman Ahmet Türk dene Ermenin adamı ol.. bak Sırrı Sakık denen adam pankartı açtı Babamın Ermeni olması ile öğünüyorum diye.. Biz o belgeleri satılmışlar iktidar olmadan önce okuduk..

      Yorumla
    • Paratroops
      Paratroops
      +1 yıl

      Dayım asıl amaç sizleri komplolar bataklığına sürüklemek. ...

      Adamlar neler yaptı son 10 senedir haberiniz yok hala ülke bölünecek diyorsunuz 30 senedir bölünmemiş hala aynı laflar.. ...

      Yorumla
    • bhrklyi
      bhrklyi
      +1 yıl

      çok doğru !

      Yorumla
    • mehcab
      mehcab
      +1 yıl

      Biraz tarih okuyun ve biraz kitap okuyun öyle konuşun.. Ben senin o bildiğin cahil hıyar takımından değilim..10 yılım bölgede geçti.. Sorun Türkiyenin yok edilmesidir. Boing şirketi sahibi siyonizm başkanı Rockafeller ''Atatürk planlarımızı 100 yıl geri attı eninde sonunda plan uygulanacaktır'' dedi. ölgedeki dostlarımızı son 10 yıldır bölgeye müthiş Ermeni yerleştiğini söylemekte.. Bari Apoyu da

      Yorumla
    • mehcab
      mehcab
      +1 yıl

      ABD den aldıkları altınlar ile 5 adet nüfus kağıdı olmayan kadından 18-20 çocuk yapıp PKK ya güç temini çalışmaları hala devam etmekte.. Benim param ile kullanılan her şey haram zıkkım olsun.

      Yorumla
  • UnhappyMan
    UnhappyMan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 53%
    +1 yıl

    Arkadaşlar yanlış anlaşılmasın öncelikle has ve öz Türküm. Fakat tarihimiz boyunca hiç bir devletin buyruğu altına girmek istememiş ve girdiğimizde bile kısa süre sonra isyanlarla yeni devletimizi kurduk biz Türkler olarak ve bu bağımsızlık özgürlük aşkıyla övünüyoruz. Ve bazen şöyle düşünmekten kendimi alamıyorum onların yaptığının bizim geçmişte yaptıklarımızdan ne farkı var? Onlar da kendi bağımsızlıklarını istiyolar ve kendi bayrakları altında yaşamak istiyolar ve bunun için uğraşıyorlar yani bilmiyorum düşüncemde bir yanlışlık varsa lütfen yapıcı ve aydınlatıcı bir şekilde eleştirin eleştiriye açığım ve bakın gizliden de yazmıyorum bunu..

    7
    0 Yorumla
  • Tardigrad
    Tardigrad Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31 , eic 57%
    +1 yıl

    Hepinize selam olsun klavye bordo berelileri. Hepinize helal olsun bak nasıl da vatanı koruyorsunuz klavyeyle. Maşallah. Kürdistan niye kurulamasın bana bunu aranızdan bir bordo bereli açıklasın lütfen. Yalnız şunu bilerek açıklasın: Kürtler yalnızca Türkiye'de yaşamıyor ve Irakta halihazırda bir bölgesel Kürt yönetimi var. Türkiyemin parçalanması, üzerinde başka ülkelerin kurulması öyle kolay iş değil. Ancak Irak'ta neden bağımsız bir Kürdistan devleti kurulamasın? Evet sevgili bordo bereli siyaset bilimciler bana bunu mantıklı bir şekilde açıklayın bakalım.

    1
    2 Yorumla
    • Tardigrad
      Tardigrad
      +1 yıl

      Sen yazdığımdan bunu mu çıkardın? Helal olsun Machiavelli bile yetişemez sizin siyasi zekanıza.

      Yorumla
    • arızalıhatun
      arızalıhatun
      +1 yıl

      Cahil insanin teki yine o cok kiymetli zekasini kullanip yorum yaptigini zannetmis.. artik bir seyleri görün söyle sorular paylasipta milleti de birbirlerine dusurmeyin iyice ne salak insanlarsiniz ya! Tardigrad sana demiyorum arkadasim bu arada

      Yorumla
  • Pişmanadamm
    Pişmanadamm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 45
    +1 yıl

    Öncelikle merhaba sana bunları bir ülkücü olarak yazıyorum.. Güneydoğuda bir şehirde oturuyorum.. Belediyelerin isimleri bile Kürtçe yazılmış durumda, molotof atan adamı polis kendini korumak için vuruyor açığa alınıyor. Yani kağıt üzerinde belirtilmesi de adım adım Kürdistan kuruluyor.. Olmaz molmaz demeyin bu seçimlerde de yine aynı hükümet kazanırsa Kürdistan kesinlikle kurulacaktır.. etrafındaki ülkelere bir bak bir kısmı oluşturuldu bile plan adım adım işliyor sonumuz hayır olsun.. Kürdistan kurulursa olan Türke de olur Kürde de bu böyle biline...

    1
    0 Yorumla
  • Love_uvercinKa_
    Love_uvercinKa_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kurulamaz kurulmamalı. Kürtlere saygım çok fakat bağımsızlık apayrı birsey. Bakın Osmanlı'ya. Cok uluslu güçlü bir devletti herkes huzur içinde yaşıyordu. Fakat diğer ırklar teker teker isyan etti ve noldu? Ellerinde ufacık ülkeciklerle kaldılar ve dünyada sözleri geçmiyor. Biz nolduk? Ufaldık ve ortada bir birlik kalmadı. Yani diyeceğim şu; Kürtlerde özgürce yasayabilmeli kendi dillerini de konuşabilmeli fakat aynı çatı altında olmalıyız. Tam bağımsız olsalar hem Türkiye nin gücü azalacak hem kürt kardeslerimizin de hiçbir ortamda sözü geçmeyecek Suriye gibi olacaklar. Güçlü bir ülke kalmayacak. Tam da amerika nin istediği gibi. Unutmayın bölüsürsek tok oluruz bölünürsek yok oluruz.

    3
    1 Yorumla
    • arızalıhatun
      arızalıhatun
      +1 yıl

      +1 ..

      Yorumla
  • Hasan_duygu
    Hasan_duygu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Irak savaşından önce (2003 öncesi) amerika bu günleri o zaman planlamıştı. Iraka girdiler önce kürtlerle bir olup saddam direnişini bitirdiler. Sonra bin yıllık türkmen şehirlerinde (musul, kerkük, telafer, tuzhurmatu) kürtlerle bir olup katliamlara giriştiler. Şehirlerin nüfusunu katliamlarla kürtler lehine değiştirdiler. Türkmen kadınlarına tecavüz, toplu türkmen aileleri katliamları vs.. Bütün bunlar olurken türkiye gıkını çıkarmadı. Şimdi güneydoğuda ışid ayağına yüzbinden fazla kürt göç etti amerikanın planı tıkır tıkır işliyor yani.

    0
    0 Yorumla
  • srkn_srkn
    srkn_srkn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Kursunlar da görsünler. 1200lü yıllardan beri özgürlük diye kıç yırtan iskoçlar bile pabucun pahalı olduğunu anlayınca bağımsızlığa hayır dediler. Şimdi biz beslediklerimiz, devlet kurduklarında bedava elektrik, su bulamayacak. Kaçakçılık diye birşey olmayacak. Velhasıl kelam bedava hayat sona erecek. İşte o zaman görürüz bunların ne sevdalısı olduklarını. Sözüm dürüstçe yaşayan bizim gibi vergisini veren, suça bölücülüğe meyli olmayan kürt kardeşlere değildir. Sözüm asalak olarak sırtımızda yaşayanlara. Allah korkusu olmayanlara.

    2
    0 Yorumla
  • arızalıhatun
    arızalıhatun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sen yedi göbekten Türksün ya hani.. ülkenin doğusuna gitme zahmetinde bulunsaydın eğer barlada kafelerde gezeceğine; orda zaten resmi olmasada kurdistan diye bir devlet oldugunu görürdün. Adamlar ellerinde kürt bayraklariyla geziyorlar Türk okullarini yakip yagmaliyorlar sen cıkmıs klavyeden artistlik yapıyorsun vermeyiz birakmayiz Kürtlere diye adamlar alacagini zaten almis sen hala ne konusuyon? Boyle sert yorum paylasmak istemezdim ama yorumlarina bakilirsa sende fasist duzenin koyun insanlarindan birisin ırkçılık yapmayi kesin de kardesce yasamayi ögrenin be artık!

    0
    5 Yorumla
    • arızalıhatun
      arızalıhatun
      +1 yıl

      Kabak eksen toprağa faşist çıkar yurdumda!

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      BN böyle olduğunu bilim resmi olarak kurulurmuş DİE söyledim ayrıca barlarda farelerde gezdiğini nerden çıkardın maalesef devlet bize bakmadığı için 12yaşindan beri tekstilde çalışiom şu anda da bulaşık yikiyorum cafelerde

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Ewet bakmıyo türk olduğumuz halde

      Yorumla
    • arızalıhatun
      arızalıhatun
      +1 yıl

      O nasıl bir mantık be? İnsan olduğun icin baksın Türk olduğun icin degil! Ya canım sen git sütünü ic uyu tamam mi bu konular seni asar ne diye bir b*k bilmiyorken geldin su soruyu sordun anlamiyorum

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Bakmıyolar işte

      Yorumla
  • gay_adam
    gay_adam Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    ben bir türk olarak yazıyorum bunları. kasaba bil e kuramazlar diyorlarda ırakta bölgesel yönetim devlet olma yolunda ilerliyor rojavada da özerklik kazanıyo. iranlada PJAK anlaşması var geriye kaldı türkiye her ne kadar amerika fransa ingiltere türkiyenin arkasında gibi görünsede onlarda israil gibi bağımsız bir kürdistan kurulmasını istiyo ve destekliyorlar IŞİD ordan temizlendiği takdir 3 parça kürdistan birleşecek ve geriye türkiye kalacak. devamını getirmeden önce ben türkiyede özerk bir devletin kurulmasına karşı değilim sonuçta ingilteredede fransadada italyadada ispanyadada ve daha çoklarcasında özerk devlert var azerbaycanda bile var kıyamet kopmaz heralde türkiyedede olsa. evet yani geriye bir tek türkiye kalıyo ben daha ne diyeyim ayrıva kürdistan bayrağı neden sinirlerini bozuyoki yani o sonuçya bölgesel yönetimin bayrağı sana ne oluyo anlamadım

    1
    0 Yorumla
  • HerkesİşineBaksın
    HerkesİşineBaksın Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Bu Tür sorulara fiks cevabım budur

    felsefesis.files.wordpress.com/.../..._veririz.gif

    18
    5 Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      dünyanın en geri kafalı ırkı kürtlerdir

      Yorumla
    • HerkesİşineBaksın
      HerkesİşineBaksın
      +1 yıl

      Öyle deme cahillikleri yüzünden ve korkuları yüzünden mecbur kalıyorlar buna emiin benim dayım özel harekat emeklisi neler anlattı bana bir bilsen

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      ne bok yapmışız onlara biz de bu kadar isyan çıkarıolar herşeyi hakediolar

      Yorumla
    • birşeyolmasın
      birşeyolmasın
      +1 yıl

      Bu şekilde çevircen bunları yaşayın l*n köpekler dicen bakcan sonra kaç ay yaşayabiliyolar

      Yorumla
    • Pişmanadamm
      Pişmanadamm
      +1 yıl

      Hadi Urfa falan tamamda adana milliyetçi bir şehir o salaklar orayı niye dahil etmiş

      Yorumla
  • altuni
    altuni Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kurulsa bile ülkeyi yönetecek , idare edecek güç yok kürdolarda. Hala kanibal aşiretler gibiler. Feodal bir sistemleri var dış yardımlarda bir halta yaramaz. Ermenistan gibi olurlar bir yönden bu bir yönden şu ülke hapseder sefalet içinde geberirler. Kürdolarda 2 gram akıl varsa (!) Türk Milleti sayesinde bu ülkede yaşadıklarının değerini bilsinler

    6
    0 Yorumla
  • Taita
    Taita Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    kuracaklar bir bokta yapamayacağız kabul edin.. sosyal medyadan klavye delikanlılığı yapmak gerçekleri değiştirmiyor zaten anca gazını alıyor.. shakespeare in dediği gibi '' bütün dünya bir sahnedir '' ve bizde bize verilen senaryoyu oynuyoruz sike sike

    4
    7 Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      merak etme savaş çıksın bn ordayım

      Yorumla
    • arızalıhatun
      arızalıhatun
      +1 yıl

      Gidip ışide karşı turkmenleri koruyarak baslayabilirsin mesela anca laf yaparsin baska bir sey gelmez elinden senin. Allah korusun bir savas ciksa esyalarini toplayip yurtdisinda ki akrabalarinin yanina nasil kacacagin gelir ilk aklına be

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Asla kaçmam ben mrk etme siz yeni bir ülke kurmak isterken onlar kendi dilini konuşmak istio olurken biz neden düşüncelerimizi dile getiremiyoruz

      Yorumla
    • Taita
      Taita
      +1 yıl

      bizim yeni bir ülke kurmak istediğimizi nereden hangi yorumdan çıkardın asi kız? hadi bir bak bakalım... 7 kişi eksilemiş acaba ne dedik diye?

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Yorumda Dion ya kurulacak DİE. kürt-türk kardeşliği diye bişey yok senin aileden olmayan kardeşin değildir

      Yorumla
    • Taita
      Taita
      +1 yıl

      tamam kurulacak dedim ne olmuş? yalan mı ortadoğudaki projeler yalan mı bütün bu olan savaşlar siyasi atışmalar adamlar bütün herşeyi bize diretiyorlar, yıllardır ha kuruldu ha kurulacak ha kırmızı çizgi ha bilmem ne dedik dedik ne oldu? meğerse en büyük destekçileri bizmişiz o düşman kürdistanın yalan mı? siyasi başarısızlıkları gelip burada bize mal etmeyin herşey ortada ;

      https://www.youtube.com/watch?v=ovkQ-rajFH8

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Buradan tayyibin * o zmn diyecek bişeyim kalmadı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    eicde adamların siyasi parti lideriyle dalga geçiyorsunuz yarın biri sorsa Kürtler Türkiyede eziliyor mu? diye hayır dersiniz..
    madem onlarla dalga geçiyorsunuz konuşmaları dilleri gelenekleri davranışları size garip geliyor ülkelerini kurmaya kalktıklarında da laf etmeyeceksiniz savaşıyorsanız savaşın savaşmıyorsanız da böyle çözüm sürecine mahkum kalın
    onlar ya bu deveyi güdecekler ya bu diyardan gidecekler gitmediklerine göre kararları açık ve net tabi her Kürt istemez genelleme yapmayalım
    kurulur kurulmaz bunu zaman gösterir biz halk olarak üst makamdakilere ihtiyaç duymadan birlik olamıyorsak zaten kopmuşuz demektir
    baktığımızda zaten görünmez bir çizgi olmuş aramızda öğretmeni, doktoru, askeri gelmek istemez olmuş doğuya bu bile anlatıyor şu an ki durumu...

    1
    2 Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Demirtaş dioki BN kurdum andımızı istemiyorum dio ve kaldırılıo öcalanda bebek kqtili

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Biliyorum, 20 yaşında 2 kuzenim öldü, şehit oldu, öcalana sayın diyen adamda şu an devletin başında bunu unutma...
      andımızı kaldıran kim? önce bunu düşün sorunun temeline in soran
      ister istemez bu onun kararı referanduma gidilseydi halkın hiç söz kararı oldu mu bana soruldu mu? sana soruldu mu? yok..
      bu yüzden bunu sorumlusu Kürtler değil devletin başındakilerdir kimseye sorulmadan yapıldı çünkü..

      Yorumla
  • Faresever
    Faresever Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl

    HerkesİşineBaksın adlı üyenin yorumuna DÜnyanın en geri kafalı ırkı Kürtlerdir demişsin. Buradan ne kadar ırkçı biri olduğun ortaya çıkıyor. Onu geçtim. Elbette ülke bölünemez. Ben Kürdistanın kurulmasını istemem. Birlik beraberlik içerisinde kardeşçe yaşamak varken neden ülke bölünsün ki. Ben buna karşıyım ama Kürtleri ağır rencide etmişsin.

    1
    0 Yorumla
  • klavyelevye
    klavyelevye Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl

    arabım yıllarca kürtlerin içinde yaşadım. ve pkk bdp vb. hiç olmadıkları kadar güçlü şu an siz hayal kurun büyük türkiye diye. bu iktidaqar bu siyasetle çaok yakında görürüz. herkes üzerine düşeni yapmalı. doğunun durumunu akp ye oy verenlere anlatmalı

    1
    0 Yorumla
  • Ghost65
    Ghost65 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    https://i.hizliresim.com/B9M5LV.jpg

    Dağda üç Beş domuz Sürüsü
    Tutturmuş Bir Kürdistan Türküsü
    Eline Almış Bayrak Diye Bir Masa örtüsü
    Satsan Beş Para Etmez Ne Dirisi Ne De ölüsü
    Soyu Soysuz Olan Sensin Toprak Senin Neyine
    İte itlik Yapıp Kafa Tutma Beyine
    Anlasa Dediğimi Sokaktaki Köpek Ağlar Haline
    Duy Ulan Soysuz Ne Mutlu Türk'üm Diyene!

    5
    0 Yorumla
  • eSk_cAn
    eSk_cAn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 33%
    +1 yıl

    Bu hükümet kurdurur üstüne oranın başkanını da Apo piçini yaparlar. Sonra Aynı topraklar üstünde diyarbakıra, van'a, şırnaka v. s gitmeye kalktıgında önüne iki tane anası babası belirsiz piç çıkar kimliğini sorar T. C yazıyorsa sıçtın. Pasaport bile ister hain köpekler.

    Ama bu millet bir ayaklanırsa ne kürt kalır ne apo nede tayyoş.. inşallah o günler yakındır. yoksa Sıla gibi başlarız bizde Bu vaziyetler hayra alamet değil diye :/

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    sinir hastası olursun inş. kürdistan var sen gibileri istesede istemesede var olmaya devam edecek petrollerını turkıye uzerınden dunyaya pazarlıyor ordusu var ve dunya onlara sılah yardımı yapmaya basladı bıle artık bunu görmezlıkten gelmeyın bişeyı görmezlıkten gelmek o şeyın olmadıgı anlamına gelmıyor ayrıca bu kürt duşmanlıgından vazgecın bak onlar szden nefret etmıyor ve halen sizi aynı ümmeten göruyorlar ayıp yahu ayıp

    1
    7 Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      * Şalağı sizsiniz l*n ırkçı burası bizim ülkemiz gerekirse kendim savaşırım 3sınıf insansınız siz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bir bitmediniz ırkçı fasitler ayrıca hiç bir zaman sınıf sorunu olmadı türkiyede sadece senın gibi ırkçıların sihnıyet bozuklugu sorunu oldu

      Yorumla
    • Gizeem1903
      Gizeem1903
      +1 yıl

      Tüfek patlasa tabanı kıçına değe değe kaçcak sanaldan vatansever rolu yapıyo gerizekalı embesil 😁

      Yorumla
    • kakarotto89
      kakarotto89
      +1 yıl

      büyük KÜRDİSTAN'a azkaldı kardeşim (:

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bu ırkçılar hep öyle sanaldan vatan kurtarırlar ama askerlık yapmazlar vatandaşlarını sevmezler ellerınden gelse ülkeyı satıp parasını yurt dışına kacırırılar

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      merak etme bn herşeyi yaparım kürtleri seve seve *

      Yorumla
    • arızalıhatun
      arızalıhatun
      +1 yıl

      Bos yere vatansever rolüne bürünmeye calisma inandirici degilsin. Ben bir Türk olarak Kürtlerden adam gibi adamlarini da, Türklerden ciğeri bes para etmeyecekleri de gördüm. Demek istediğim mesele ne konustugun dilde ne mensubu oldugun dinde ne de ırkında.. mesele insan olabilmekte.. sen ve senin gibi zihniyetler de bu insanlık sınavını kaybetti

      Yorumla
  • 19litrelikdamacana
    19litrelikdamacana Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Hadi gençler siz gidin selfie çekip, face'te birşeyleri "like"layın. akşam starbucks'a gidip okkalı bir mokka sipariş edin ve eski sevgilinize nasıl kıskandıracağınıza kafa yorarken birbirinizin tweetlerini favlatıp retweetleyin. Siyaseti de bizlere bırakın.

    0
    1 Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Ben ülkücuyüm canım benimde ömrüm eylemlerde geçti

      Yorumla
  • karadag190
    karadag190 Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 422 cevap paylaştı.

    Benim bu konuyla ilgili düşüncelerim değişti verelim diyarbakırı güneydoğuyu falan sonra çekelim sınırı hiçbir şekilde ticari siyasi ilişkimiz olmadan naparlarsa yapsınlar Türkiye içinde kalan kürtlerede sorulsun kalmak isteyen vatan hainliği yapmadan adam gibi yaşasın gitmek isteyenlerde gitsin Kürdistanda yaşasınlar

    1
    2 Yorumla
    • odunkalas
      odunkalas
      +1 yıl

      gitseler bende kabul edicem gitmezler işte soruun burada hem sömürcekler hem saldırıcaklar askerimizi şehit edicekler elektirigi kacak kullancaklar bütün öncelikler onlara verilicek kürdistan kürdistan kurulsa bile kimse gitmez emin ol onlar yavşakliga alişmiş insanlar bu saatten sonrada birakmazlar

      Yorumla
    • mehcab
      mehcab
      +1 yıl

      Kürdüstan kurulursa öyle bir şey yok da ki olursa buralarda hiç biri oturamaz bu kesin.. oturtan benim şahsım adına şerefsizdir.

      Yorumla
  • Whatsappmaaaaan
    Whatsappmaaaaan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    zaten kuruldu ama duyurulmadı, ya da ışidi kullanıyorlar şu an kurulması için. bir 2. nci dünya savaşına bak, batıdan başladı ortadoğuya geldi yahudiler. Yani ilk amaç yahudileri Kudüs etrafına toplamaktı, şimdi de (sözde) kürtlere yer açıyorlar ama BOP aslında diğer adıyla BİP'tir, yani Büyük İsrail Projesi. Kürtlere de kalmayacak yani. Işid o bölgeyi "yerlilerden temizlemek amacıyla kuruldu kısaca. Biraz uzun bir konu:D

    2
    0 Yorumla
  • BlueAges
    BlueAges Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49
    +1 yıl

    aşağılara kadar okudum. o kadar ayrımcılık yaptınız ki alın bunu ikonu geldi. türkiye bölünemez kan cıkar. ama sizin yaptığınızda doğru değil. bak kurtuluş savaşında lazı ile kürdi ile çerkezi ile tüm yörelerden insanlarla bu yaşadığımız topraklar için omuz omuza yavaşmışız. o zaman kimse kimseyi ayırmıyorken sizin ayırmanız başkalarının bombasının pimini çekmekten başka bişe yapamayız. yav acaba bu yorumlarda ayrımcılık yapanlar ermeni-yahudi veya ateyistmi artık öyle yorumluyorum.

    0
    1 Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      türkoğlu türküm kürtler bölüyo bölünsede artık umrumda deili bölününce onlar açlıktan ölürler

      Yorumla
  • BenCanavarım
    BenCanavarım Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Biz daha ölmedik 1 gramını bile vermem bu yolda gerekirse seve seve ölürüm burası bizim topraklarımız
    Burası TÜRKİYE CUMHURİETİ
    Anladınız mı kürdistan hayali kuran hainler

    4
    2 Yorumla
    • kakarotto89
      kakarotto89
      +1 yıl

      he canım

      Yorumla
    • BenCanavarım
      BenCanavarım
      +1 yıl

      he canım derken ne demek istiyon?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kurulacak hedef 2023 neden diyorlar turkiyeyi bolecekler 2023 de o zaman gorecegim herkesi herkes burada atar tutar ama is icrata gelince nedense hemen geri vites anlamiyorum bu vatan çok kolay kazanilmis herhalde bu kadar ucuz şekilde dagila biliyoruz...

    1
    0 Yorumla
  • Ecesolmaz
    Ecesolmaz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bu milletin basinda bu Adam ve boyle koyun surusu oldugu surece hersey kurulur.

    9
    1 Yorumla
    • gallantt
      gallantt
      +1 yıl

      +++

      Yorumla
  • orknc
    orknc Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl

    Kuzey irakta kurdular zaten amanbunu genisletmeye çalışıyorlar işte o profilr koyanlari kendinle bir tutma sen asıl bir irktan geliyorsun senin ya da bizim seviyemizden degil onlar 3. dunya insanı onlar.

    2
    0 Yorumla
  • hiraa35
    hiraa35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    na*h kurarlar tatlım :) onlar Türkiyenin imtihanı.. Türkler ırkçı değildir. lazlarıı karadenizi cook seviyoruz. neden onlar tarih boyunca bu ülkeye ihanet etmemiş karıştırmaya çalışmamışlardır. ama kürtler Türkiyenin en büyük baş belasıdır. bu ülkenin imtihanı..

    0
    1 Yorumla
    • Bilnmez_yy
      Bilnmez_yy
      +1 yıl

      Bi sus ya

      Yorumla
  • sebepsiznefret
    sebepsiznefret Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    bence öyle bir ırkta yokta neyse hadi

    öyle bir ülke kurulamaz net.

    17
    0 Yorumla
  • delisorular96
    delisorular96 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Kürdistan diye bir ülke kurulsa bile amerikanin israilin usagi bir sömürge olacaklar, kullanilacaklar her zamanki gibi. kürtler yalnizca bizim topraklarimizda bizim himayemizde insanca , özgürce yaşayabilir.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    abi çizeceksin onlara bir sınır ordaki türkleri alacaksın ordan diğer bütün kürtleri toplayacaksın oraya zaten o sınırlar içinde yaşamak isteyenler türk düşmanları olacaktır.
    bir olaymı oldu askerimize mi saldırdılar?
    yerleri yurtları belli bombalayacaksın başka şekilde çözülmez bu sorun!!
    hem türkiyeninde işine yarar bedavadan sömürge devlet işte!!!

    1
    0 Yorumla
  • Özsin
    Özsin Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bayragin dalgalandigi Kurdistan bolgesi var tabiki. Neden rahatsiz oldun bukadar:)

    5
    14 Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      türkler daha beyaz tenlidir, kürtler daha esmer olur.
      türkler orta asya göçmenidir, kürtler ise zigot dağları göçmenidir.
      türkler tarihe geçmiş birçok devlet kurmuştur, kürtlerin ise tarihe geçmiş bir devletleri yoktur.
      türkler daha vefali olur ve anarşiye prim vermemeye çalışırlar, kürtler ise daha çok nankör ve galeyana gelen bir halktır.
      türklerin çoğunun mezhebi hanefi' dir, kürtlerin ise şafi.

      Yorumla
    • Özsin
      Özsin
      +1 yıl

      Ne alaka?

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      öyle siz anca devlet bize bakmıyı diye ağlayn ezikler

      Yorumla
    • Özsin
      Özsin
      +1 yıl

      Sen once bir konusmayi ogren saygisiz! Bolgenin var oldugunu belirttim. Fazla gerilme yani sen sinirinden gebersende o bolge genislemeye devam edecek. Hadi tschüss cinim:)

      Yorumla
    • buhranlıı
      buhranlıı
      +1 yıl

      Soran kişi madem öyle doğunun hepsi kürt o zaman oralardan sanane madem istemiyorsun bu ülkede onun olduğu bölgede ne işin var? Burası türklerin yeri değildir burası hepimizin ülkesi o zaman lazlar ermeniler hepsini kovalım ülkeden bu nasıl bir görüş açısı yahu

      Yorumla
    • buhranlıı
      buhranlıı
      +1 yıl

      Genelleme yapıyosun anlamak yerine eleştiri ve hakaret çok yanlış sende kürt bir aileden doğabilirdin empati kur biraz devlet içinde devlet olmaz bizde o kanıdayız ama ayrımcılık yaparsanız düşmanlık başlar her iki taraf içinde geçerli şu hakaretler ne şimdi? Mantıklı düşünen birinin yapacağı iş değil bu

      Yorumla
    • melisaa92
      melisaa92
      +1 yıl

      Arada iyi olanlar var onları tenzih ediyorum ama bir cok göcmen laz arkadasım var Kürtlerkadar kkendi etnik kökenleriyle sorunu olanı görmedim henüz!

      Yorumla
    • arızalıhatun
      arızalıhatun
      +1 yıl

      Soruyu soran arkadasa sesleniyorum burdan. Senin anan baban Türkte noldu? Aha bak yapa yapa senin gibi cahil bilgisiz faşist birini yapabilmisler? bir bitmediniz! Türküm ama bir Türk olarak sizin gibilerin varlıgından tiksiniyorum!

      Yorumla
    • arızalıhatun
      arızalıhatun
      +1 yıl

      Türkler daha beyaz tenli kürtler daha esmermis ilkokullu seni fark bu mu senin ben olmayan beynini!

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Sen ne kadar ii davranır san davran kürtler yine sana düşman olur o yüzden ırkçı olmak en iyisi

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      BN aradaki farkları saydım kimse esmer diye aşağilamıyom

      Yorumla
    • arızalıhatun
      arızalıhatun
      +1 yıl

      Bak arkadasim su soruyu sorunca eline ne gecti bilmiyorum ama su zihniyetten bir kurtul bir de kitap mi okursun arastirma mi yaparsın internetten bir seyler yap cahilliginden kurtul sonra gel guzel guzel konusalim. Ama bu cahillikle olmaz anlıyon mu? Kuyruk acın mı var Kürtlerden anlamadim ki? Ne bu dusmanlik hayirdir?

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      BN kürdistan DİE bir ülkenin olmasını istemiyorum anladın mı bugün bingöldede türk bayrağı yakılmış

      Yorumla
    • Özsin
      Özsin
      +1 yıl

      Arkadasim cahille konusulmaz bilmiyormusun? Ezbere konusuyor cevap vermeye bile degmez..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kurulsa nolucak kavga hır gürü kendilerine esas edinmişler kültür seviyeleri düşük begnmedikleri Türkiye nin bir cok hakkından faydalanıyorlar hatta hakkımızı da gasp ediyorlar ırkcılık sevmiyorum ama bu suudi arapların ve kürtlerin yüzde doksanı böyle Kürdistan kurulsada bir çoğu gitmez bunların zaten.

    0
    0 Yorumla
  • norajj
    norajj Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 978 cevap paylaştı.

    Onlar ülke kuramaz da, kaldı ki kurdular iki günde birbirlerini yiyip ülke nüfusunu sıfıra indirirler.

    4
    1 Yorumla
    • hiraa35
      hiraa35
      +1 yıl

      aynenn

      Yorumla
  • Gsarayli
    Gsarayli Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    onlara yar etmezler. kuyuya düştü düşecekler,
    ezikliktir kabullenememek gerçekleri. hiçbir zaman kendilerine ait bir ülkeleri olmayacak kesin bir şekilde.

    4
    3 Yorumla
    • kakarotto89
      kakarotto89
      +1 yıl

      görecegiz canım

      Yorumla
    • Gsarayli
      Gsarayli
      +1 yıl

      göreceğiz piyon. zevkle izleyeceğim kuyuya düşmenizi. kepaze oluşunuzu cümle aleme.

      Yorumla
    • Sapıkadın_
      Sapıkadın_
      +1 yıl

      Bu sorular iyi oluyor. Serefsiz p. cleri engelliyorum. Teşekkür soran. Burasi Türkiye hepinizde kabul edeceksiniz bunu

      Yorumla
  • japanesegirlishere
    japanesegirlishere Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 33%
    +1 yıl

    Cevabim biraz gec olucak ama ben kabin memuruyum ve irak ucuslarinda ulkeye her girisimizde evrak imzalariz ve o evrakta kurdistan yaziyor ve bu bir resmi evrak. Bilgilerinize

    1
    0 Yorumla
  • MrPilott
    MrPilott Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kürtleri de, Araplarıda oldum olası sevmem, Irkçı değilim, faşist değilim, tam anlamıyla hümanist biriyim ama onlar bâzen insanlıktan çıkıyor. Kürtlerin bir vatanı yoktur olmayacakta, Tek millet tek devlet vardır. Ama bu hükümetle olmaz bu iş...

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    şu an vatan hainliği yapıyorsunuz farkında değilsiniz istemesende öyle bir durumdasın şimdi sizin gibi faşistler yüzünden ötekileştirme en uç noktaya çıkıyor sen onu dışlarsan kendini üstün görürsen zaten kendini üstün görüyorsun esab gününde bunun nasıl hesabını vereceksin sen onu düşün ne kadar ırkçılık yaparsan okadar ırkçılar çoğalır allah bizi sizin gibi okumuş cahillerden korusun. Sen hakaret etmye devam et sonra bu insanlar neden böyle diye atarlanamasın.

    0
    0 Yorumla
  • BOERXE
    BOERXE Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kürdistanın kurulması başlı başına bir hayal ürünüdür. Kurulması için hiçbir sebep yoktur. 15-18 yav nüfusu ile asla kurulmaz. Aslında bu işler nüfustan çok insanların niteliği ve kişiliğine bakıyor. Belli mi olur, kürtlerin azcıkta olur kafası çalışırsa 10 çocuk yerine 2 tane çocuk yapıp iyi yetiştirirlerse ve 55-68 Milyon Türkü orta-asya'ya sürerse kürdistan belki kurulur 😂

    1
    0 Yorumla
  • sadıkÇorlu
    sadıkÇorlu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 62 , eic 32%
    +1 yıl

    Kuruldu haberin yok mu. Şu anda, orada, bir devlet var. Sadece sen bilmiyorsun, ya da görmek istemiyorsun. Ne acı. Memleketimin halleri.

    1
    1 Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      biliyom

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kürdistan çoktandır var. Kurulur mu diye saçma sorumu sorulur?
    al wikipedia ya bak arştr et sonra konu aç https://tr.wikipedia.org/wiki/K%C3%BCrdistan

    0
    0 Yorumla
  • Farkındalığında
    Farkındalığında Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Arkadaşım siz Bitlis'e Hakkari'ye Şırnak'a gitmek istiyor musunuz tatil de ama konu Avrupa olunca hepiniz gitmek istersiniz New York Los Angeles Türkiye de olsa giderdiniz gitmek istemediğin yere toprağım demeyin

    0
    2 Yorumla
    • Farkındalığında
      Farkındalığında
      +1 yıl

      Amerika eyaletlerini yazmışım ama siz demek istediğimi anlayın

      Yorumla
    • Pişmanadamm
      Pişmanadamm
      +1 yıl

      Ben gittim gezdim yaşıyorum da toprağım benim!

      Yorumla
  • KeyifMühendisi
    KeyifMühendisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Mevcut hükümetten istifade ıvır zıvır hayallere kapılanlar çok da önemli değil. Bugünler gelip geçer hepsi kuyruğunu kıstırır susar. Ülkeyi bölmekte ısrarcı olan varsa zamanı gelince istedikleri toprağın altında kendilerine uygun bolca yer açılır.

    0
    0 Yorumla
  • FullyPrincess
    FullyPrincess Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    T. C. bölünemez. ırkçı birisi değilim ama. bu saatten sonra toprak ıstemelerıne katlanamıyorum.

    4
    1 Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      aynn bnde 2-3 gün öncesine kadar kürtlerdim ama artık nefret ediom

      Yorumla
  • ejderkurt
    ejderkurt Takip Et
    Xper 2 Yaş: 42
    +1 yıl

    Türkiye'de bir kürdistan devleti!!! Ah devlet bir yetki verse de kökünü kazısak şunların...

    2
    4 Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      kuruldu bile

      Yorumla
    • ejderkurt
      ejderkurt
      +1 yıl

      Bunlar ateş etrafında ayin yapıyorlar. Teröristlerden bahsediyorum. Ateşe tapıyorlar yani. Kanıma dokunuyor benim. Onca şehit şu an rahat mı? sanıyorlar. Yazık yazık!!! Ah be atam kurduğun ülke ne hale geldi uyan da bir bak...

      Yorumla
    • ejderkurt
      ejderkurt
      +1 yıl

      Allah'ın izniyle kuramazlar öyle bir devlet. Türk oğlu türküz biz. Yedirmeyiz vatanımızı

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      yüzde 50 ve tayyip varken mi

      Yorumla
  • ThorinMeşekalkan
    ThorinMeşekalkan Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    normalde amerikan istihbaratına göre 2023 de türkiye kürdistan diye görülüyor inşallah öyle bişi olmaz

    1
    0 Yorumla
  • ladymelo
    ladymelo Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    kurulsun butun kurtler oraya gitsin istemiyoruz bu ulkede geberseler yardim yok sinirlarda iki kat onlem aldik mi kurtuluruz boylece

    0
    0 Yorumla
  • magic_man
    magic_man Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 71%
    +1 yıl

    bu mümkün değil, bunun için her ne kadar zemin hazırlanıldığını düşünenler varsa da, bu mümkün değil, ama Yeni Osmanlı veya Yeni Türkiye geliyor :)

    1
    0 Yorumla
  • yasdas033
    yasdas033 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    kürtistan kurulsa ne olcak ablacım bu sefil o* cocukları kendi elektriğini ödemez suyunu ödemez sikecek eşek bulamayıp tekrar bizim ülkeye gelir kürtler devlet mi yönetir te allam ya

    3
    0 Yorumla
  • deadia
    deadia Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 42%
    +1 yıl

    oldurtmazlar oldurtsalar bile yine olmaz öyle böyle imkansız değil çünkü ;)

    0
    6 Yorumla
    • kakarotto89
      kakarotto89
      +1 yıl

      yokyav (;

      Yorumla
    • deadia
      deadia
      +1 yıl

      @kakarotto89 azıcık bir şeyler bilen biri bunun olmayacağını da bilir:)

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Kurulmuş bile kürdistan hepimize hayırlı olsun

      Yorumla
    • deadia
      deadia
      +1 yıl

      bahsedilen Kürdistan bu Kürdistanmıydi değildi

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Türkiye de kurulmuş

      Yorumla
    • deadia
      deadia
      +1 yıl

      hmm ne içmişler acaba

      Yorumla
  • tutku18
    tutku18 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    bende sinir oluyom kürtlerden nefret ediyorum onları insandan bile saymıyorum pis kürtler

    4
    0 Yorumla
  • baran70
    baran70 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 56
    +1 yıl

    kurulacak Turan Ulkusunde bunlar yok olucaklar, yaptiklari hainligin bedelini ödeyecek hepsi, Turk Intikam Tugayi defterini durecek bu deyyuslarin.

    0
    0 Yorumla
  • ateistbirkız
    ateistbirkız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Hayır böyle bir sey önümüzdeki 100 200 yıl mümkün degil.

    3
    2 Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      rusyada kürtler hakkında ne düşünüyolar

      Yorumla
    • ateistbirkız
      ateistbirkız
      +1 yıl

      Pis olduklarını düşünür :) ezidileri kimse sevmez

      Yorumla
  • kefen73
    kefen73 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kürdüstan ülkesi hep vardır ve hep var olacak ister görün ister görmeyin. biz kürdüz kardeşim itirazınız mı var!!!

    2
    1 Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      ewt var

      Yorumla
  • Bukowski_ist
    Bukowski_ist Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    öyle bir ülke olacak ortadoğu ona doğru gidiyor. en azından IŞID vahşetinden daha iyi olur. belkide suriyede IŞID ile komşu olmaktansa kürdistanla komşu olmayı tercih ederim.

    3
    0 Yorumla
  • canocan23
    canocan23 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    türkiyedeki siyasi tercihler böyle devam ederse muhtemel olarak 3-5 sene sonra kurarlar sürekli yasal adım yapıyorlar ama yapacak birsey yok halkın %52 tercihi bu

    1
    0 Yorumla
  • Mikeİİ
    Mikeİİ Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 482 cevap paylaştı.

    yani böyle bir konu açmanın sebebi nedir, sende biliyorsun kurulmayacağını insanların görüşlerine biraz saygın olsun.

    2
    6 Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Bilmiim ya sinirlerim bozuluo dayanamıom

      Yorumla
    • Mikeİİ
      Mikeİİ
      +1 yıl

      bak yanlış anlama bende kürdüm, türk bayrağı görünce gururlanırım, sana demiyorum gururlan ama saygı göster.

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      Çoğu böyleyken saygı duyaman dün bir çocukla konuştum kürttü kürt ırkçısı olmaktan vazgeçmiştim ama o bayrağı görmeye dayanamıom

      Yorumla
    • Mikeİİ
      Mikeİİ
      +1 yıl

      ne desem boş, milliyetçilik kanına işlemiş.

      Yorumla
    • asikız128
      asikız128
      +1 yıl

      biz türküm diyinvce ırkçı olalım sen kürdüm diyince özgürlükçü ol

      Yorumla
    • Mikeİİ
      Mikeİİ
      +1 yıl

      dediklerimden bunlarımı anladın tebrik ederim.

      Yorumla
  • dalper
    dalper Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Kurulmamasi temennimiz. Kardes kardes yasardik oysa

    2
    0 Yorumla
  • izmend
    izmend Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 418 cevap paylaştı.

    fili olarak zaten var ama resmiyet kazanması uzun zaman alacaktır bence

    5
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (94)
Devamını Gör(139)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sizce kürdistan diye bir ülke kurulur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizce Kürdistan Kurulurmu? 28 cevap verildi
Sizce Kürdistan Kurulursa Ne Olur? 34 cevap verildi
Sizce Kürdistan'ın kurulmasına izin verilecek mi? 65 cevap verildi
Merak Ettim Kürdistan kurulursa bizi ne gibi sonuçlar bekler? 8 cevap verildi
Kürdistan kurulur mu? 20 cevap verildi
Kürdistan kurulursa gerçekten bağımsız olabilir mi? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨