şu an tüm devlet adamlarının gündeminda olan durum; Kürdistan kurulacak mı? Sizce kurulmasına izin verilir mi?

#Meganluv
İzin verilir
İzin verilmez.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bence kursunlar izin verelim en azından kanı bozukların hain planlarına şehit vereceğimize gögüs gögüse gider çarpışırım şavaş çıkarır gider toptan temizlik yapar geliriz de işte dünya yı yöneten derin devletler olduğundan buna müsaade vermezler
zaten kurdistan kuruldu ki suriye topraklarında kurdistan bayrakları dalgalanıyor ki öyle öyle tamamen yerleşiyor zeminini hazırlıyor
Kan görüyorum o kadar kolay değil
https://youtu.be/Nx-3SlfxmCQ
Ülkemin bir tek taşında gözü olanın yurdun mezar kazarız. tarih bizi iyi tanır kızdırmaya gelmez kurtlari
hainin soysuzun döneğin alnına VATAN yazacağız !!
@Federal9006 polis kardeşim Allah yardımcınız olsun daha önce bende terörle mücadelenin içindeydim çağırdıklari an hiç düşünmeden yine kanım son damlasına kadar savaşırim bu ülke bir kaç it soyuna boyun eğmez kolay kazanılmadı öyle kolay kolay kaderine terk edilemez
allah razı olsun kardeşim senin gibi benim gibi bizim gibileri oldukça bunlar bı bok yapamıycak zaten
Verilmesinde zaten topunu ateşe veririm oranın TEK DEVLETİZ bizzz TÜRKİYE CUMHURİYETİ beğenmiyen defolup gider zamanında her bir toprağı için kan akıttık gene akıtırız
Ağzına sağlık;-) :-)
Bunlarin topunun sonu 1 gün de ter temiz olur ortalik onlar zaten bizi iyi bilirler topu gelse başa cıkamayacaklarini iyi bilirler uzaktan havlar dururlar oyle kolay mi kurmak yurek ister delikanliysalar kurarlar adamin cigerini sokup kopeklere yedirecek bir ulkeyiz bencede bende karadenizliyim;-)
Aynen cok haklisin agzina sağlik sana hak veriyom Mustafa Kemal Atatürk olsaydi coktan yer yerinden söküldüydü
Kürdistan'ın kurulmasına artık tüm uluslararası çevreler kesin gözüyle bakıyor. Kürdistan'ın PKK çizgisinde değil, Barzani çizgisinde olması daha mantıklı
Cevap
47Cevap
Hayal kurmak güzeldir. Kurmaya devam edilsin. Bu harita en az 12 yıllık bir proje. Bahsi geçen mevzu başka;bu harita başka. Sınırdan içeri kime geçemez merak etme :)
yıllardır bunun için binlerce şehit verdik kesinlikle kurulmasına ızın vermeyız şehitlerimizin kemıklerı sızlar
21. yüzyılda isteyen kafasına göre devlet kurarsa sorunlar büyür. Buna izin verilmemeli. Göreceğiz kurulur mu kurulmaz mı? Türkiyenin yapabileceği çok şey var. Iarakın bütünlüğünün savunulması ırak merkezi yönetime destek verilmesi. Ekonomik ambargo uygulanması. Sınır güvenliğinin daha sağlam hale getirilmesi. İç barış ve huzurun sağlanması. Türkiyeden toprak koparırım düşüncesini aklından geçirenlerin kafasının anında koparılması gibi...
seve seve ya da zorla kurulur çünkü kürtler istiyor
kurulmamasını istiyor diye bişey yok apo dağdan inin talimatı verdiler kürtler dedi ki biz apo için dağa çıkmadık bağımsız kürdistan için dağa çıktı dediler :D
biraz araştırırsanız gerçekleri görürsünüz
@16Defne16 şunu asla unutma eğer birileri güttüğü davada haklıysa onu bitirmek çok zordur 40 senede bitirilemedi 4 devlete birden kafa tutuyorlar üstelik daha da bitirilemezler hedeflerine ulaşırlar sen hayal demeye devam et ırak ve suriye kürdistanı için de hayal diyorlardı ;) ;)
kürtler kurulmasını istemiyor mu? adamlar sevinçten havalara uçuyo şimdiden :D ama farklı şekilde havaya uçmayı göze alsınlar :D
@GeleceğinEfendisi siz çok şey istediniz zaten ama hep götünüze baka baka döndünüz zorla kurulcakmış lafa bak siz çapulcularmı kurcaksınız vatansı köpek seni
@Federal9006 çok yürekliyseniz gidin asker olun savaşın madem türksünüz görek ne kadar türksünüz :D :D korkaklar anca burda yazın
ne bok olduğunu biliyoz hepinizin klawye delikanlıları
gel karşıma böyle konuş kafana sıkmayan namerttir :)
@Federal9006 biro mahallede ötmeyi bırak da sözleşmeli erliğe gir de öyle görelim erkekliğini
polisim ben zaten kardeşim sen rahat ol :)
@Federal9006 tamam işte senin iş rahat madem burda bu kadar erkeklik tasladın seni güneydoğuya alalım dedik :)
3 sene durdum hakkarıde :) neyse kardes hadı eyvallah
@Federal9006noldu la benzemiyo dimi klawyede türklük taslamaya :D :D
ben uzaktan konusmayı sevmem sızın gıbı g o t u n yerse gelırsın karsıma :D
@Federal9006 bir de para verip karşına mı geleyim napacaksan artık gerçekten polis olsan tehdit edemezsin görevini kötüye kullanmaktan devlet topuklar atar seni anladın sen ;)
gercekten polısım merak etme bı terorıstı tehdıt etmek görevı kotuye kullanmakmı? :D
@Federal9006 teroristsem neden hala tutuklanmadim la fake seni 😉
fake degılım herkez bılıyo benı burda uzaktan havladıgın ıcın rahat konusuyon ıste ya dugumun kahpe döluu
@Federal900 hadi hadi uza bayragin bile bizanstan calinti neyin tribindesin bu vatan topraklar bile senin degil yallah orta asyaya
Irak sınırına yığınlandık fena şekilde. Götü yiyen varsa buyursun kursun, Türkiye adamı madam yapar.
Turkiyeye çok güvenme
Güvenim yokda o yüzden çünkü benim ve bircok insanin bu ülkede can güvenliği yok
barzani piçi.. vakti zamanın da kaçarak gitti şimdi adam yerine koyup konuşturanlar utansın derim...
Asla böyle birşey olmaz bu saatten sonra zaten imkansız.
Bugün olmazsa yarın olur.. Bu aşamada ne olacağını bilemem. Kağıt üzerinde resmen bunu başaramazlarsa da fiilen yapacaklarını zannediyorum.
Bu 100 yıllık bir proje. Biz güçlü olursak sadece erteleyebiliriz. Sürekli erteleriz bizde onlar başını alsın. Yine faşist damarlarım kabardı 😂😂
Daha önce varmış, 70 yıl önce kurulmuş ve sorunlar yaşandığı için geri adım atılmış tekrar denenecek, şu anda babasının vasiyetine sadık giden birisi kurmaya çalışıyor, çok bilinmeyenli 1 denklem! Cevabı ancak yaşayıp göreceğiz!
Saçmalık. Devlet icinde devlet demek dusmani bagrinda beslemek demek.
Kurt türk ne fark eder hepimizin ayni hilalin altindayiz.
Kendilerini bu kadar ayirirlarsa ileride basa gecmek icin de ortaligi karistirmaktan cekinmezler.
Orayı yıkarlar. Bakın yıkarlar demiyorum, "yıkarlar."
Yer yüzünde tek bir türk kaldıgı sürece imkansız bir ölür bin doğarız.
@Klapacaus Mustafa Kemal Ataturk ve Tüm Şehitlerimizin mekanı cennet olsun. Biz razı olduk allahta onlardan razı olsun insallah
Osmanlı torunuyuz önce osman gazi geldi koca bir devket bıraktı sultanlar bir değil birden fazla atatürk geldi kurtuluş geldi sıra erdoğanda şimdi ne şanlı milletiz hep kahramnlarla hareket ettik öylede olucak hiçbir zaman dış devletin uşağı olmadık başımız dik gönlümüzde iman ne mutlu türküm diyene ne mutlu bu topraklarda yetişenlere
@Klapacaus ne mutlu sana ♡
Suriye de kurşunlar işte Türkiye topraklarına el süremezler yemez 😄
Doğu bölgesi kürtlerin yani kurdistandir orası ne yaziki böyle
Zannetmiyorum gerçekleri söylüyorum ablacım
Niye bu kadar zoruna gidiyor doğu bölgesi kurdistandir bunu kabulleneceksiniz biraz kitap okusan anlayacaksın ama
Araştır sonra gel tartışalım seni ve senin gibi düşünenleri o uykudan uyandiracaklar hiç merak etme çok zavallısın ;-)
Çok komiksin zihniyetsiz
Çok istiyorum artık kürtlerinde bir devleti bir vatanı olması lazım ve inşallah kurulur bir türk olarak söylüyorum
Ama Türkiyenin yarısı gidiyor?
Gitsin orası zaten kürdistan ve eger kurdistan kurulursa artık türk kürt tam olarak ayrılacaklar ama bizim türk milleti o kadar hain o kadar faşist ki kürtlerin bir devleti istemediği kadar bide bak nasil dislike atmislar ama ben çok istiyorum çünkü kürtler çok ezildiler ve inşallah allah haklarında hayırlısı neyse onu eylesin mazlumların yanındayım insallah kurulur ve yaşasın insanlık NE MUTLU INSANIM DİYENE
Yanlış düşünüyorsun ters düşünüyorsun bölücülük yapıyorsun
Ne yaziki böyle yapacak bişey yok
Sen çok yaşa yaşa yaşa yaşa sen gördüğüm en iyi türklerdensin helal olsun sana Türk adamı👏
Irak'ta ki olay türk devletini'de halkını'da ilgilendirmez. Hpg savaşçıları olası bir sınır ihlalinde anında karşılık vereceklerini söylediler. o zaman görürüz yiğitliklerini.
Bahadır savaşta belli olur sende anca benimkini görürsün annenle buluşmadan önce vatan haini arkadaşım Türkiye ananızı mı sikti lan
İsrail bu olaya destek veriyor kurulmasına bence Türkiye ses çıkaramayacak.
Kurulsun. Herkes gibi kendine has ulkesi olmasi kadar guzel birsey var mı . Herturlu kurulsun
Ağzınıza sağlık
Kardeş sen Türk müsün bunu bir türk olarak mı düşünüyorsunuz
Savaş çıksın artık bize bu gerekli kendimize gelmemiz için
Savaş çıksa turkiyenin hali perişan olur
Kürdistan yerine benimkini alsinlar mk gtverenleri kürtleri de kandiriyolar olenlerde kürtler artik o dönem eskidendi bir bok kuramazlarr
ne kürdistanı ya.. İsrailim destek verme amacı kürtlerin üzerinden yürüyerek topraklarını genişletmek yoksa kürdistan İsrailin umrunda değil.. Ama Türkiye topraklarını alabilceklerini sanmıyorum sıkar o biraz
Hayal kurmak herkesin hakki ama icraat yapamaz orda bir duracak hem sen nie bu soruyu soruosun yoksa sende mi terorussun
Allah cc. ne isterse o olur. Hayırlısı neyse o olsun.
Amin keşke herkes sizin gibi düşünseydi
Müslüman Türkler devletlerini bir geri alsınlar hele. Bak bakalim kıyamet nasıl kopuyor o gün...
Çok hayaller kurmaya devam etsinler korkaklar asla izin verilemez.
Eğer bu olayı siyasete dökerseniz hiç kimse kurulmaz der ama siyasetten öte birşey bu siyaseti karıştırmadan konuşursak kurulabilir.
türkiye nin bir bütün olarak kalabilmesi için bu referandumun yapılmaması gerekir. bu büyük israil projesinin bir parçasıdır.
biz gözü dışarıya dikmişiz.. içerde dağılmaya izin vermeyiz..
İnşallah izin verilmez ama dünyayı yönetenler kafaya koyduysa öyle ya da böyle hilelerle yaparlar
Bop projesi bu işte, yıllar önce planlandı Allah sonumuzu hayır etsin.
Asıl büyük İsrail kurulacak
Yaşasın İsrail halkı !
עַם יִשְׂרָאֵל חַי עוֹד אָבִינוּ חַי
kuruldu ya zaten... sınırları genişleyebilir mi diye sorman lazımdı... en az 1000 yıl sürer...
Amerika destekliyor kurulacak. bişey yapamıyor salaklar.
Sarı bölge mi kürdistan olacakmış?
İzin verilmez. Ankara antlaşmasına göre Irak ile Türkiye arasına yeni bir ülke giremez. Bir de Cumhurbaşkanı biraz akıllıysa izin vermez. İçine Sivas giriyor Sivas SİVAS! Güzelim memleketim Kürdistana giriyor. Yuh be!
Aynen sarı bölge kürdistan olacak
Hayali kürdistan olanın mezarı Kabristan olur!!
Bunlar bizi yıldırmaz tam tersi daha da güçlendirir. Milletimize vatanımıza marşımıza bayrağımıza dinimize daha çok bağlanır inancımızı atalarımızı hatırlarız. Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda diye boşuna söylememiş Mehmet Akif dedemiz. Boşuna dememiş Atamız Doğuşumdaki tek olağanüstülük TÜRK OLARAK DÜNYAYA GELMEMDİR!!
Türk ordusu varoldugu sürece mümkün değildir...
Hayır savaşa hazır olun
Yıllardır bunun mücadelesi veriliyor...
belki ama haritası böyle olamaz
Verilmez tabikide olmayacakta asla
hayır. devlet yönetebilcek kapasiteleri yok zaten.
kurulmamalı ama kuruldu bıle...
izin verenler veriyor da biz izin vermeyiz.
Hayır
Abd silah yardımı yapıyor lakin abd er ya da geç gidecek zaten savaşmaz abd. Iran destekli gruplar üç savaş çıkar diyor barzani ise tepkilersen korktuğu icin topu meclise artı. Turkiye ise zaten onaylamıyor emleryalis güçler arkanızdayız diyor ama enaz bir 3 sene daha böyle devam eder
Tek vatan tek millet tek bayrak (mhp)😉
kürdisdan vaadi israil sömürgesi nokta
Ada mi şirketlere valla ne kurulmasi
ABD ye bağli
Virus gibiler mk* ya
Alırlar başını
Sanmıyorum
herşey olabilir
Kurulucak
Kurulacak sizde mal mal bakıp izleyeceksiniz sizin gibi faşist insanlar bitmeyene kadar bu ülke düzelmeyecek
Tabiki hayır
Bakıp göreceğiz...
Usa isterse kurulur
Kürdistan kurulamaz
bilemeyiz
Kurulamaz
b şıkkı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar