Ben ona aşırı soğuk davranıyordum çokta kırdım buna rağmen hiç pes etmedi hep iyiliğimi istedi hemcinsim bu arada çokta iyi bir insan bende elimde olmayarak aşırı soğuk ve sert bir insanım bana mesaj atmış? Bunu yazmış. Yüzyüze söylemek istedim ancak bir an konuşamadım.. sürekli yanlış anlaşıldığımı düşünüyorum sana karşı. Ne bileyim ne yapsam sana ters geliyor gibi geliyor, ki bunda hemfikir olduğumuzu düşünüyorum. Ben duygularımı yoğun yaşarken, sen daha bir sertsin, soğuksun bana nazaran.. bu da arkadaşlık yapmamıza engel oluyor. Diyeceğim o ki, uzak kalalım tanımamış gibi davranırsın olur mu? Ben kırılıyorum, üzülüyorum ben hassas bir insanım bu konuşmayı da iyiliğimiz için yapıyorum. Sevdiklerimi sahipleniyorum elimde değil senin de böyle olduğunu, değişmeyeceğini bildiğim için konuşmamak ikimiz için de yararımıza.. numaramı da silebilirsin hayatında başarılar :)) 🥲🥲özür falan diledim açıklama da yaptım tamam nasıl istersen diyeceğim bir şey yok dedi..😭ne yapabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Of cildiricam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Nötr davran kasma hiç kendini.
Neden?
Çünkü onun için çabalamanı haketmiyor
Asil ben hak etmiyorum farkında misin?
Reddetmiş ama konuşmayı
Bak ben bunu yazdım
Napiyim bende böyle biriyim demek ki gerçekten düşündükçe kendime kızıyorum ama ilk başta ısınamayınca sonradan yapmacık da davranamıyorum yani ve bu sene bir arkadasimla da aynı sorunu yaşadık yani bilemiyorum
O da tamam nasıl istersen diyeceğim bir şey yok dedi görüldü attım🥲
Sorun sende şekerim
E ne yapacağım hiç yazmaz mi bana?
Bence yazmamalı
Sen sana görüldü atan birine tekrar yazar mısın
Doğru.. ne yapacağım ya kaybettim onu🥲off offffff
Önündeki maçlara bak...
O sırada biraz kendini geliştir
Ne konuda
İnsan ilişkileri ve kişisel gelişim konusunda
Haklısın.. ve benden bir yaş küçüktü kız ama gerçekten kendini cok geliştirmiş ben mal gibi
Estağfirullah deme öyle kendine konuşmak istersen bu konular hakkında bana yazabilirsin
Buluşmaya falan çagir
Gelmez üniversite okuyor.. yoğun yani
Kız bu toxic ilişkiden kurtulmuş
Haklısın da gitsin istemiyorum 🥲elimde değil..
Uzaklaş 🙄
Neden?
Öyle bir insanı kaçırmak senin adına üzücü olmuş
Öyle mi cidden nasıl bunu hissettin çünkü çok naif bir insan.. kaybettim
Sana yazdıklarından bu anlaşılıyor
Ne yapmalıyım peki? Haftasonu aynı iş yerinde çalışıyoruz🥲ne yapayım?
İşin biraz zor bu kadar sert buzdolabı gibi olursan
Doğru…🥺 of offfff
Görende der onun karnını doyuruyorsun parasını veriyorsun senin kahrını neden çeksin
Haklısın ne diyeyim..
Sal gitsin
Onu seviyorum😭
bişey yapma
Neden..
boş ver salla gitsin
Düzelir elbet