Yeni yeni samimi olduğum arkadaşımla aram bozuldu, ne yapmalıyım?

Ben ona aşırı soğuk davranıyordum çokta kırdım buna rağmen hiç pes etmedi hep iyiliğimi istedi hemcinsim bu arada çokta iyi bir insan bende elimde olmayarak aşırı soğuk ve sert bir insanım bana mesaj atmış? Bunu yazmış. Yüzyüze söylemek istedim ancak bir an konuşamadım.. sürekli yanlış anlaşıldığımı düşünüyorum sana karşı. Ne bileyim ne yapsam sana ters geliyor gibi geliyor, ki bunda hemfikir olduğumuzu düşünüyorum. Ben duygularımı yoğun yaşarken, sen daha bir sertsin, soğuksun bana nazaran.. bu da arkadaşlık yapmamıza engel oluyor. Diyeceğim o ki, uzak kalalım tanımamış gibi davranırsın olur mu? Ben kırılıyorum, üzülüyorum ben hassas bir insanım bu konuşmayı da iyiliğimiz için yapıyorum. Sevdiklerimi sahipleniyorum elimde değil senin de böyle olduğunu, değişmeyeceğini bildiğim için konuşmamak ikimiz için de yararımıza.. numaramı da silebilirsin hayatında başarılar :)) 🥲🥲özür falan diledim açıklama da yaptım tamam nasıl istersen diyeceğim bir şey yok dedi..😭ne yapabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Of cildiricam
Yeni yeni samimi olduğum arkadaşımla aram bozuldu, ne yapmalıyım?
Cevapla