Nişanlımın ailesi çok cimri, ne yapmalıyım?

Nişanlım iyi olmasa ayrılırdım gerçekten. Düğünde nikah yapınca bir milyar alıyorlar müftede kıyınca iki yüz elli lira alıyorlar müftede kıyın diyormuş abisi. Üçün beşin lafını yapıyor ailesi. Nişanda kolye saat yüzük küpe taktılar onu da nişanlım ödedi. Bileziğe de ne yaparlar bilmiyorum. Düğün salonunu falan da nişanlıma ödetecekler yani bana da ben de çalışıyorum. Ayrıca eşyaları da ödemezsek iyi diyorum
Nişanlımın ailesi çok cimri, ne yapmalıyım?
Cevapla