Nişanlımın ailesi bana çok kötü davranıyor, nişanlım beni hiç korumuyor, ne yapmalıyım?

Nişanlımın ailesi zengin, babası Alman emeklisi ve İstanbul'da 6 tane dairesi var. Fakat aşırı derecede cimriler ve bana karşı çok kırıcı davranıyorlar. Nişanlımın annesi beni her fırsatta eleştiriyor, kırıcı sözler söylüyor ve nişanlım bu duruma hiç ses çıkarmıyor. Her zaman "Annem ne derse haklıdır, biraz daha dikkatli ol" diyor. Bu duruma çok üzülüyorum ve nişanlımın beni korumamasına çok üzülüyorum. Üstelik bu kadar zengin olmalarına rağmen bana mehir olarak sadece 2 tane ajda bilezik takacaklarını, daha fazlasını takmayacaklarını söylediler. Bana aldıkları nişan yüzüğümün bile "Çok pahalıydı" deyip hesabını yaptılar. Artık nişanlımdan soğumaya başladım. Ona olan sevgim artık neredeyse kalmadı. Ama yine de nişanımı atıp atmama konusunda kararsızım çünkü akrabalarımın dedikodusundan çekiniyorum. Üstelik, beni sevmeyen akrabalarım "Oh, iyi oldu" diyecekler. Ailem ise "Ne olursa olsun, boz bu nişanı, el alemin ne diyeceğini boş ver, önemli olan senin mutluluğun ve huzurun, o adamdan sana hayır gelmez" diyorlar. Sizce bu durumda ne yapmalıyım?

Nişanlımın ailesi bana çok kötü davranıyor, nişanlım beni hiç korumuyor, ne yapmalıyım?
Cevapla