Arkadaşlarım ben odadan çıkınca dedikodumu yapmaya başlıyor, ne yapmalıyım?

Az once uyumaya gittim biraz kapıda bekledim işim vardi, dedikodumu yapmaya basladilar. Nalet olsun boyle hayat... Kalbim kırık arkadaslar... Acımı burada paylaşım dedim gecer birazdan hahqhahah.
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru secilmis... KS acı cekmemi begeniyor sanirim. Tesekkur mu etsem ağlasam mi bilemedim hahqhahahah
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar hepsinin agzina sictim... Gorseniz yüzler kıpkırmızı... Ortalik karıştıran ibine de belli oldu... Hiç takmiyorum superim yani. Görseniz nasıl utanıyorlar ahahahhaah seni kaybetmek istemiyoruz falan hahwhaha içimi döktüm süper oldu 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
Arkadaşlarım ben odadan çıkınca dedikodumu yapmaya başlıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla