Oda arkadaşlarım beni dışlıyor, ne yapmalıyım?

Hiçbir şey yapmadım
Yeni geldim odaya ama hepsi bana buz gibi
davranıyor
Oturup çay keyfi de yaptılar
Ben ne yapayım, muhatap olmamak en iyisi değil mi?
Oda arkadaşlarım beni dışlıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla