Oda arkadaşlarım beni dışlıyorlar, ne yapmalıyım?

Üç kişilik odada kalıyorum bu sene yeni geldim odamdaki iki kız daha yakın ve başka odadan bir arkadaşları var çıkmak bilmiyor bizim odadan hep birlikte yemeğe indiler bana seslenmediler ama biri tek kalsaydı beni çağırirdi

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar dün yanlarına çağırdılar bende oturdum biraz güldürdüm eglendirdim komik kizmissin dediler sevdiler galiba yaa
Oda arkadaşlarım beni dışlıyorlar, ne yapmalıyım?
Cevapla