Trol değil iyi değilim İNSANLIĞIN VAR MI?

hiç arkadaşım yok trol değil ama olmamasının nedeni insanlığını kaybeden çok kişi var ve ben korkuyorum benimle yağmurda dans edip yeri geldiğinde manevi yerleri dolaşıp güneşin batışını seyredecek ve deli gibi eğlenecek ( zararlı maddeler hariç) neyse demek istediğim insanlığı kalan insan var mı mesela abaza olmayan bir adam aklı sadece c+nsell+kte olmayan bir kız :D olsa güzel olurdu tek olmak sıkıcı
Trol değil iyi değilim İNSANLIĞIN VAR MI?
Cevapla