30 yaşındayım ve şaka yaptığım için babamdan dayak yedim. Normal mi?

Hem biraz eğlence olsun, hem de babamdan istediğim miktarda harçlık alamadığım için tepkimi ortaya koymak adına ( 30 tl sinemaya gidecektim ) apartmanın girişine annemin 2007 yılı Kemer tatilindeki mayolu fotoğraflarını apartman girişine astım. Ayı babam bunu görünce dellendi ve beni dövdü. Kendimi çok kötü hissediyorum hiç şakadan falan anlamıyorlar.
30 yaşındayım ve şaka yaptığım için babamdan dayak yedim. Normal mi?
Cevapla